pazurki i pielegnacja ciala

1. Data: 2002-12-26 13:06:45

Temat: pazurki i pielegnacja ciala
Od: "Ania" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawodowo chcialabym zajmowac sie kosmetyka i stylizacja paznokci niestety z
praca jest ciezko ale jakby co sluze fachowa rada i doswiadczeniem popartym
swiadectwami;)

Ania

www.republika.pl/world_trends

1. Data: 2003-01-04 20:39:40

Temat: Re: pazurki i pielegnacja ciala
Od: "ala" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> www.republika.pl/world_trends
>
> Aniu mam nadzieje ze bedziesz w stanie mi pomoc mianowicie od bardzo dawna
mam problem z rozdwajajacymi sie paznokciami, dzieje sie to gdy uzyskuja juz
pewna dlugosc gdzies 5 mm. Urzywalam juz roznych odzywek ale nic nie
pomagalo.

Pozdrawiam ala

HELP - sucha skóra
gdzie we Wrocławiu Ziaja na cellulit?
Życzenia Świąteczne
Czy można "rozleniwić" skórę pod wpływem używania kosmetyków?
pozolkle paznokcie