HELP - sucha skóra

1. Data: 2002-12-26 12:34:41

Temat: HELP - sucha skóra
Od: "Maciek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !!!!

Słuchajcie ludki mam taki problem. Po każdej kąpieli na przedramionach
wysusza mi się skóra i robią się swędzące czerwone plamy. Smaruję te miejsca
jakimiś wynalazkami ale nie wiele to daje. A u dermatologa też byłem i już
mnie do niego nie wysyłajcie. Moje pytanie brzmi CO MAM STOSOWAĆ żeby moja
skóra wróciła do normy. Podajcie konkretne produkty z branzy
kosmetologicznej.

Gorąco pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc i porady
Maciek
s...@p...onet.pl
UIN ICQ 48478202

1. Data: 2002-12-26 12:50:09

Temat: Re: HELP - sucha skóra
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie !!!!
>
> Słuchajcie ludki mam taki problem. Po każdej kąpieli na przedramionach
> wysusza mi się skóra i robią się swędzące czerwone plamy.

Był taki wątek niedawno o wysuszonej skórze na łydkach. Poszukaj w googlach.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Tylko zamknąwszy za sobą drzwi można otworzyć okno w przyszłość
http://www.misiczka.republika.pl

1. Data: 2002-12-26 15:08:39

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz mieć alergię na płyn do kąpieli, ale bardziej pradopopdobne jest, że
wystarczy stosować natłuszczajace środki do kąpieli i problem zniknie.
Rozejrzyj się za płynem do kąpieli Oilatum lub Balneum (apteki)

1. Data: 2002-12-27 08:48:52

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
. Po każdej kąpieli na przedramionach
> wysusza mi się skóra i robią się swędzące czerwone plamy.
> Maciek
czerwone plamy wskazuja na uczulenie
wyeliminuj to czym /w czym sie myjesz - chodzi o chemie typu mydlo, plyn do
kapieli, ewentualnie proszek w ktorym pierzesz reczniki a potem intensywnie
sie wycierasz po kapieli.- i sprawdz co sie dzieje.
Jola L-L

1. Data: 2003-01-04 20:45:08

Od: "ala" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wysusza mi się skóra i robią się swędzące czerwone plamy.
>
> Moj mąż miał taki sam problem ale okazało sie ze to sprawka płynu do
kąpieli, wystarczyło wiec tylko zmienić środek do kąpieli. Od tamtego
incydentu używa płynów przeciw alergicznych. Nie podam ci teraz nazwy bo
jest ich naprawdę dużo na rynku wystarczy ze pójdziesz do apteki i spytasz
sie farmaceutki o powyższy płyn napewno ci dobrze doradzi.

Powodzenia
ala

gdzie we Wrocławiu Ziaja na cellulit?
Życzenia Świąteczne
Czy można "rozleniwić" skórę pod wpływem używania kosmetyków?
pozolkle paznokcie
wodoodporna kredka