gdzie we Wrocławiu Ziaja na cellulit?

1. Data: 2002-12-26 12:08:41

Temat: gdzie we Wrocławiu Ziaja na cellulit?
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może mi powiedzieć, gdzie kupię serię Ziji tę antycellulitową i w
jakich cenach za poszczególne produkty?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Szukasz fajnej diety? Chcesz schudnąć? Polecam Montignaca :-)
http://republika.pl/misiczka/kuchnia/monti.htm

1. Data: 2002-12-26 12:30:06

Temat: Odp: gdzie we Wrocławiu Ziaja na cellulit?
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka tygodni temu cała seria była na jednym stoisku w Arenie na
Komandorskiej. Ostatnio widziałam tam już tylko 2 produkty:
peeling myjący w żelu po 10 złotych
oliwka do masażu coś około 14-15 złotych
Żelu wyszczuplającego już nie było, ale kosztował też w granicach 12-15
złotych.

Wiecej nigdzie tej serii nie widziałam, a chodząc po sklepach staram
się przypatrywać kosmetykom i w miarę zapamiętywać, co gdzie jest. Na
razie bowiem wykańczam inne kosmetyki i nie chcę kupować nic nowego.
Pewnie jak mi się wszystko skończy, to nie będę mogła dostać kosmetyków
Ziaji lipoCELL. Ale tak jest zawsze :-((. Jak czegoś nie potrzebujemy,
to jest tego pełno. A jak już coś chcemy kupić, to nie możemy tego
dostać...

Ania z Wrocławia
pozdrawiam serdecznie

ps. a czy ktoś widział we Wrocławiu krem do rąk kozie mleko?

1. Data: 2002-12-26 12:31:13

Temat: Re: gdzie we Wrocławiu Ziaja na cellulit?
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> ps. a czy ktoś widział we Wrocławiu krem do rąk kozie mleko?

Ja widziałam swego czasu w Carrefour'ze, ale nie wiem czy jeszcze jest :-(

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Zanim komuś odbierze się to co uważa on za najdroższe,
wypada najpierw pomyśleć, czy ma się coś lepszego do zaoferowania

1. Data: 2002-12-26 12:51:56

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja widziałam swego czasu w Carrefour'ze, ale nie wiem czy jeszcze
jest :-(

będę tam w przyszłym tygodniu. Może jeszcze jest...
Dzięki za informację

Ania z Wrocławia
pozdrawiam serdecznie

Życzenia Świąteczne
Czy można "rozleniwić" skórę pod wpływem używania kosmetyków?
pozolkle paznokcie
wodoodporna kredka
Czy to prawda.......