przyjaciółka

1. Data: 2002-04-02 21:28:37

Temat: przyjaciółka
Od: "Agnieszka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja przyjaciółka popełniła samobójstwo....
Nie chce tutaj pisać o moim wielkim smutku i bólu i szukać u Was pocieszenia
Chodzi mi o jej mamę, która żyje i jest w bardzo złym stanie - może ktoś
znalazł się kiedyś w podobnej sytuacji i wie jak się zachować, jak pomóc
Zrozpaczona
::::::::::::::::::::::::::::::
Agnieszka
gg 421627
g...@w...pl
:::::::::::::::::::::::::::::::

2. Data: 2002-04-03 07:17:21

Temat: Odp: przyjaciółka
Od: "GosiaS." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a8d7fl$n6h$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
> Chodzi mi o jej mamę, która żyje i jest w bardzo złym stanie - może ktoś
> znalazł się kiedyś w podobnej sytuacji i wie jak się zachować, jak pomóc

rety, jaki ten świat jest okrutny, szczerze ci wspólczuję,
podobno czas leczy rany ale może w tej sytuacji dobrze będzie być blisko jej
mamy jeżeli tak było do tej pory, córki jej nie zastapisz ale ostoja duchowa
sie bardzo liczy,
może być też tak, że bedziesz jej za bardzo przypominać córkę i wzmagać
cierpienie, musisz postepowac bardzo ostrożnie, to bardzo delikatne sprawy,
pozdrawiam
gosiaS.

Komórka męża
czytam i sie doluje
Moja siostrzenica chciałaby żebym był jej mamą
[OT] niestety znikam :(
ojciec biologiczny - dylemat (długawe)