Odp: psychologiczne podejście do napastnika

From: "WLK. INKWIZYTOR" <m...@p...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odp: psychologiczne podejście do napastnika
Date: Sun, 19 May 2002 07:43:59 +0200

> Pytanie: kiedy ktoś Was zaczepia, napada, chce zgwałcić, czy macie jakiś
> pomysł na psychologiczne rozegranie sytuacji?

w ksiazce wywieranie wplywu na ludzi caldiniego autor zawarl taki fajny
przyklad z historii wart analizy:

-czasy 1 wojny swiatowej niemiecki zwiadowca wyrusza na strone wroga w celu
pojmania angielskiego zolnierza a tym samym dostarczenia zrodla informacji o
planach wroga
-czolga sie czolga przez ziemie niczyja dociera do okopow wroga i wybiera
sobie samotny cel
-informuje owego anglika ze albo pojdzie z nim na druga strone lub zginie
tu i teraz dzgniety bagnetem
a co robi anglik wrecza frycowi bochenek chleba (wiadomo czasy wojny,
kiepskie racje zywnosciowe itp, itd)
po jakims czasie niemiec otrzasa sie z bochenkiem chleba we wlasnych okopach
oczywiscie bez anglika
mozliwe ze pomylilem strony konfliktu ale sens mam nadzieje zachowalem
warte zastanowienia prawda!!!!!!!!
kazdy z nas ma skroty myslowe ktorymi posluguje sie w prawie wszystkich
sytuacjach a wreczenie bochenka chleba nie bylo objete przez umysl fryca
tasma klik-wrrrr zostala wkrecona ;-))))