Odp: quiz ogrodowy

From: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Odp: quiz ogrodowy
Date: Thu, 27 Jan 2000 21:05:15 +0100

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
Nie bardzo wiem czy żartujesz czy jesteś poważny, odpowiem, więc, na dwa
sposoby:
1: żartujesz
2:poważnie

> Mam przy okazji pytanie: ile w sumie jest pytan, bo po odpowiedzi na 21
> pytanizniknely mi guziki i ... nic wiecej. Nie wiem czy to byl juz
> koniec, czy tez cos u mnie nie tak.

1. Myślę, że u Ciebie wszystko w porządku. To raczej sprawa komputera.
Pewnie zadziałał wyłącznik przeciążeniowy zabezpieczający operatora.
2. Quiz działa także przy braku połączenia z siecią (offline). Odszukaj
stronę w katalogu historia i walcz do skutku. Zabawa kończy się w wyraźny
sposób.

> stwierdził, że jest zbyt łatwy.

Jak dla kogo, ja się wylozylem na dwoch pytaniach :-(
1. czy może po dwóch pytaniach?
2. To bardzo dobry wynik. Ja miałem większe trudności :-).

> Mi sie podobalo poprzednie logo Twojej strony - kochajmy ogrody z
> czerwonym kwiatkiem.

1. Musiałem zmienić, aby kolor kwiatka nie drażnił i nie przypominał
odwiedzającym czasu przeszłego, chociaż wiem, że u innych przywodzi na myśl
dobre czasy.
2. Uznałem, że jak nie potrafię zrobić logo ładnego to niech będzie bardziej
irytujący. Lepiej utrwali się w pamięci a o to chyba przy logo chodzi.

>Te z lopatka juz nie jest takie fajne.

1. Łopatka nawiązuje do skutecznego sposobu przyswajania wiedzy o ogrodach,
co usiłuje stosować autor.
2. Mnie się podoba a przecież stronę tworzę po to aby mieć z tego
satysfakcję :-)

>Poza tym ta bijaca w oczy zielen -
1. Przypomina ona jakiego koloru murawa wyrośnie nad krytykującymi.
2. Ponoć zieleń uspokaja i usuwa zmęczenie oczu.

ja wole cos bardziej stonowanego. Natomiast szata
> quizu jest pierwszorzedna.
> Ogolnie widac, ze w Orzyszu zima w pelni :-)
1. Na wiosnę będzie, oczywiście, dominował kolor zielony.
2. Tutaj, nic nie powinno absorbować uwagi sprawdzającego się. W przeciwnym
wypadku, niepowodzenie a właściwie brak wiedzy usprawiedliwi rozpraszaniem
go natarczywą grafiką.

Jak dobrze jest pogadać sobie, bez obawy, że zostanie się źle zrozumianym
:-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to