Odp: skaza białkowa

1. Data: 1999-12-23 21:43:25

Temat: Odp: skaza białkowa
Od: "Grzegorz" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej zrobic test prowokacji i odstawienia czyli zona ma obiadac sie
nabialem jesli w tym czasie dziecko dostanie nasilonej wysypki to trzeba
wprowadzic u zony diete bezmleczna.W przybadku ustapienia wysypki po
eliminacji mleka w diecie matki nie ma juz watpliwosci ze dziecko ma skaze
bialkowa.A wtedy dieta bezmleczna jest wystarczajacym postepowaniem

Użytkownik Rosiu0 <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:83ou44$4cc$...@a...webcorp.com.pl...