Re: Problem z jadrami.

1. Data: 1999-12-23 20:19:39

Temat: Re: Problem z jadrami.
Od: "Doberman" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Naucz się najpierw zasad podstawowej polszczyzny, a dopiero później wciskaj
sobie jaja w tyłek :-)
Powodzenia

2. Data: 1999-12-23 22:15:34

Temat: Odp: Problem z jadrami.
Od: "Marek Olejnik" <m...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wez goraca kompiel a uwagami o polszczyznie sie nie przejmuj
Użytkownik Doberman <m...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:83u10r$fr3$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

3. Data: 1999-12-23 23:06:34

Temat: Re: Odp: Problem z jadrami.
Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Olejnik wrote:

> Wez goraca kompiel a uwagami o polszczyznie sie nie przejmuj
Przed czy po stosunku czy w trakcie ?

Chlop sobie jaja zrobil i pociagnal watek.
Jak jaja moga marznac ?

Jak sie znajdzie drugi co mu jaja marzna w lozku niech sie wypowie.

4. Data: 1999-12-24 23:05:40

Temat: Odp: Odp: Problem z jadrami.
Od: "GAWOR" <g...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik expert <e...@f...onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...onet.pl...

> Przed czy po stosunku czy w trakcie ?
>
> Chlop sobie jaja zrobil i pociagnal watek.
> Jak jaja moga marznac ?

Moze ma zimna partnerke? :-)))))
GAWOR
g...@a...net.pl

5. Data: 1999-12-26 22:38:43

Od: "Tomek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powinieneś zgłosić się do urologa-jest to dość duży problem bo może spowodow
ać bezpłodność

6. Data: 1999-12-27 17:00:34

Od: l...@i...waw.pl (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Dec 1999 21:19:39 +0100, "Doberman" <m...@b...gnet.pl>
wrote:

>lub
>czesi
>

>Naucz się najpierw zasad podstawowej polszczyzny, a dopiero później wciskaj
>sobie jaja w tyłek :-)

Polszczyzna polszczyzna ale na miejscu tego czlowieka czym predzej
udalbym sie do chirurga... Ewidentnie ma niezarosniety kanal
pachwinowy, albo mu w koncu uwiezna na dobre albo sie podzwignie i
ruptury na dobre dostanie... Taka przypadlosc daje sie leczyc!

--
Darek

7. Data: 1999-12-28 00:34:26

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz K. Ladziak wrote:

> [...]
> pachwinowy, albo mu w koncu uwiezna na dobre albo sie podzwignie i
> ruptury na dobre dostanie... Taka przypadlosc daje sie leczyc!

I ty tez uwierzyles w te sensacje , z ktora on zyje od 18 lat
i od 18 lat mu jaja z zimna wskakuja do brzucha aby sie ogrzac,
on je potem wyciaga zagrzane i tak mu dobrze.

Panowie, koniec jaj.
Gdyby taki problem mial, majac dostep do telefonu
to juz 18 lat temu by lekarz o tym wiedzial.

8. Data: 1999-12-28 01:03:21

Od: "Doberman" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>pachwinowy, albo mu w koncu uwiezna na dobre albo sie podzwignie i
>ruptury na dobre dostanie... Taka przypadlosc daje sie leczyc!

Darku, ale on robi sobie ewidentne żarty, żeby nie powiedzieć "jaja" ;-)

Specjaalizacja psychiatryczna
szukam programu do obsugi gabinetu stomatologicznego
Jutro Gwiazdor
Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!
blyski w oczach,jasne swietliki, kropki-czy ma to zwiazek z migrena