skutki uboczne golenia...

1. Data: 2002-08-19 21:56:04

Temat: skutki uboczne golenia...
Od: Aretsheq <m...@w...pl_ODSPAMIACZ> szukaj wiadomości tego autora

Jak wynika z wczesniejszych postow na grupie dosyc czestym problemem
jest zaczerwienienie zaraz po goleniu...
Moj problem wyglada troche inaczej - w dniu golenia jest wszystko w
porzadku ale za to na nastepny dzien mam cala szyje czerwona i czasami
pojawiaja sie male krostki.
Macie jakis pomysl co mozna by z tym zrobic?
(kiedys mi doradzono zebym golil sie codziennie ale po czyms takim
wygladam jak po starciu z szalonym brzytwiarzem)

Pozdrawiam
Aretsheq

1. Data: 2002-08-19 23:42:10

Temat: Re: skutki uboczne golenia...
Od: "St. Cone" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aretsheq" <
> [...]
> Moj problem wyglada troche inaczej - w dniu golenia jest wszystko w
> porzadku ale za to na nastepny dzien mam cala szyje czerwona i czasami
---------
No, jak cała szyja, to żeś chłop - bo nie byłem tego na początku pewien.
:-))
Dosyć drogi to sposób, ale nie używaj dwukrotnie tej samej żyletki, czy też
nożyka. Po pewnym czasie, skóra się przyzwyczai do golenia, i ten problem
zniknie. Co by koszty zminimalizować, to przerzuć się na razie na maszynkę
ze zwykłą żyletką.
Poza tym - nie wiem, jak jest teraz z kosmetykami, piętnaście lat już się
nie golę :-)) - ale kiedyś dobrze mi służył do odkażania pyska (po goleniu)
płyn (albo woda - już nie pamiętam) ogórkowa. Do kupienia w każdym kiosku
(nie taka z beczki :-))))

Pozdrawiam
Staś

1. Data: 2002-08-20 05:45:11

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

tez tak mialem - gdy zaczalem pracowac i nastal mus codziennego golenia to
bylo to dla mnie koszmarem - wtedy zakupilem sobie elektryczna maszynkedo
golenia /wczesniej wyprobowalem ja u kolegi, ktory juz taka posiadal -
Braun 2540/ i od tamtej pory koszmar golenia minal

1. Data: 2002-08-20 10:44:36

Temat: Odp: skutki uboczne golenia...
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aretsheq" <m...@w...pl_ODSPAMIACZ> napisał w wiadomości

> porzadku ale za to na nastepny dzien mam cala szyje czerwona i czasami
> pojawiaja sie male krostki.
> Macie jakis pomysl co mozna by z tym zrobic?

Kup jakis lagodzacy zel PO goleniu. Produkuje cos takiego m.in. Gilette, pod
prosta nazwa: "Gel after shave" ;-), jak ja przez pewien czas mialem problem
z podraznieniami pyska po golarce elektrycznej - tym wlasnie sie wyleczylem.

J.

1. Data: 2002-08-20 13:35:47

Od: "St. Cone" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P
> [...]
problem
> z podraznieniami pyska po golarce elektrycznej - tym wlasnie sie

------------
tak zwany "wszelki duch", czy zbieżność inicjałów?
:-)))))))

Pozdrawiam
Staś

1. Data: 2002-08-20 13:58:55

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "St. Cone" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> tak zwany "wszelki duch", czy zbieżność inicjałów?
> :-)))))))

Duch????? Nooo niby widze siebie w lustrze, znajomi na moje "czesc" tez
reaguja, wiec nie przypuszczam :-)

A twojego nicka nie kojarze. Tyle ze ja mam zaawansowana skleroze, wiec to o
niczym nie swiadczy - mozesz cos wiecej?

Jarek

1. Data: 2002-08-20 15:12:22

Od: "St. Cone" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P."
> A twojego nicka nie kojarze. Tyle ze ja mam zaawansowana skleroze, wiec to
> niczym nie swiadczy - mozesz cos wiecej?
--------------
Jak nie kojarzysz, to znaczy, że to tylko zbieżność Twoich inicjałów.
Przepraszam :-)))

Pozdrawiam
Staś

1. Data: 2002-08-20 21:54:12

Od: Jancio Wodnik <J...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"St. Cone" wrote:

> Jak nie kojarzysz, to znaczy, że to tylko zbieżność Twoich inicjałów.
> Przepraszam :-)))

Ty Stasiu zawsze musisz zaczepiać i szukać koleżeństwa ;))

1. Data: 2002-08-20 22:34:41

Od: "St. Cone" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jancio Wodnik"
> Ty Stasiu zawsze musisz zaczepiać i szukać koleżeństwa ;))
-----------
Bo ja taki samotny jestem. Nikt nie chce ze mną polkikać :-)))))))))))

Pozdrawiam
Staś

1. Data: 2002-08-22 06:29:14

Od: Krzysztof Kudlacik <u...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Demon internetowy Aretsheq <m...@w...pl_ODSPAMIACZ> napisał w

> Macie jakis pomysl co mozna by z tym zrobic?

Z mojego doświadczenia wynika, iż kluczowe znaczenie ma tu czystość skóry
**przed** goleniem: twarz trzeba naprawdę solidnie umyć mydłem i gorącą
wodą. Do tego warto użyć po goleniu jakiegoś delikatnego (dla wrażliwej
skóry) mazidełka - ja używam mleczka Nivea.

Pozdrawiam, Krzysztof Kudłacik
--
.:. Camera-Obscura - autorskie recenzje filmowe http://camera.art.pl
GH/P/SS d- s:+ a35 C++ L+ W+++ N++ K- w O-- M-- PS--- PE+ Y+ PGP++ t---

metamorfoza
cosmo virtual look
strona grupy (prawie)gotowa
Kwasy owocowe