Tisane juz mam!

1. Data: 2002-08-18 11:28:17

Temat: Tisane juz mam!
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Helo. Spiesze doniesc, ze zdobylam to cudo. moi rodziciele odpoczywajacy nad
morzem dostali olecenie slozbowe znalezienia mi tego balsamu, no i od
jakiejs godziny juz go mam. Pierwsze wrazenia bardzo pozytywne, tochyba
rzeczywiscie jest to. A tu u siebie nie dam za wygrana i obejde wszystkie
apteki, w ktorych jeszcze nie bylam, bo mysle, ze bede go kupowac. Pozdrowka
i dzieki za poradzenie mi Tisane.
Mag a

1. Data: 2002-08-18 12:14:48

Temat: Re: Tisane juz mam!
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jeszcze w zadnej aptece nie mialam problemu z kupieniem tego. Czasami
nawet rozne opakowania byly (w zeszlym roku pojawilo sie takie 2 razy
wieksze)
Balsamik jest rzeczywiscie rewelacja.
Jak bys miala problemy napisz to jakos Ci podesle:-)

meskie paznokcie
Puder do ciala???
czym ujędrnić i odchudzić brzuch?
sklepy internetowe z kosmetykami