cosmo virtual look

1. Data: 2002-08-18 13:26:49

Temat: cosmo virtual look
Od: "annes" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

witam
czy ktos moze mi udzielic informacji w ktorym numerze, chyba PC world
komputer, była zamieszczona płytka z tym programem?? Bede wdzieczna za
odpowiedz :)
pozdrawiam Aga

1. Data: 2002-08-18 14:36:16

Temat: Re: cosmo virtual look
Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

annes <a...@p...fm> wrote:
> witam
> czy ktos moze mi udzielic informacji w ktorym numerze, chyba PC world
> komputer, była zamieszczona płytka z tym programem?? Bede wdzieczna za
> odpowiedz :)
Kwiecień 2002 (myśmy to kupili w marcu, ale to był numer kwietniowy).

EwaP HF FH po sprawdzeniu płytki
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2002-08-18 18:19:09

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "annes" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> witam
> czy ktos moze mi udzielic informacji w ktorym numerze, chyba PC world
> komputer, była zamieszczona płytka z tym programem?? Bede wdzieczna
> za
odpowiedz :)

Pełna polska wersja programu była w PC WORLD KOMPUTER 4/2002. Wersja demo
jest w ENTERZE z 15 sierpnia.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

1. Data: 2002-08-19 10:21:08

Od: "Kropeczka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margaretka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Pełna polska wersja programu była w PC WORLD KOMPUTER 4/2002. Wersja demo
> jest w ENTERZE z 15 sierpnia.
> Pozdrawiam m a r g a r e t k a

I nie ma czego załowac ze sie tego nie ma...naprawde:)

pozdrawiam
Kropeczka:-)

1. Data: 2002-08-19 12:53:35

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Kropeczka <k...@k...net.pl> napisał(a) w wiadomości

> I nie ma czego załowac ze sie tego nie ma...naprawde:)

Dlaczego?
--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

1. Data: 2002-08-19 13:59:29

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropeczka" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> I nie ma czego załowac ze sie tego nie ma...naprawde:)

Hej, ja tak nie sądzę. :o) Ubawiłam się nieźle przy tym programie. Można
dobrać sobie fryzurę (również kolor), makijaż, kolor szkieł kontaktowych
itp. A jakby komuś było mało, to może zamówić sobie program ze strony
internetowej (poszerzony).
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

1. Data: 2002-08-20 10:29:25

Od: "Kropeczka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dobrać sobie fryzurę (również kolor), makijaż, kolor szkieł kontaktowych
> itp. A jakby komuś było mało, to może zamówić sobie program ze strony

Poszerzony jest faktycznie lepszy, a co do ubawienia sie to faktycznie
niezla zabawa:) zwłaszcza jak sie zrobisz na "bóstwo":-)
Niestety wielki mankament to kolorystyka, albo masz wściekle żółte włoski
albo czarne:-) ale to tylko zabawa:-)
Na dodatek wieszał mi komputer:-(

Jedyna zaleta to taka, ze jak sie okazalo blondynka nie zostane:))

pozdrawiam
Kropeczka:-)

1. Data: 2002-08-20 11:00:11

Od: "SkorpioGirl" <s...@n...no-spam> szukaj wiadomości tego autora

A jaki jest adres na strone internetowa? :)
Pozdrawiam:))

1. Data: 2002-08-20 11:38:48

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety wielki mankament to kolorystyka, albo masz wściekle żółte
> włoski albo czarne:-) ale to tylko zabawa:-)

No tak, ale można je było rozjaśnić, albo zrobić pasemka :o)))

> Na dodatek wieszał mi komputer:-(

Kurczę, a ja myslałam, że to tylko u mnie się wiesza.

> Jedyna zaleta to taka, ze jak sie okazalo blondynka nie zostane:))

A ja brunetką :o)))

> pozdrawiam
> Kropeczka:-)

pozdrawiam również
m a r g a r e t k a

1. Data: 2002-08-20 11:48:15

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SkorpioGirl" <s...@n...no-spam> napisał w wiadomości
> A jaki jest adres na strone internetowa? :)
> Pozdrawiam:))

Podałabym stronę, ale niestety najpierw musiałabym zainstalować program.
Niestety z niewiadomych przyczyn nie chce mi się zainstalować. Może więc
Kropeczka pomoże.
W ostatnim Enterze jest podobny program, chociaż się troszeczkę różni od
cosmo virtual look, więc zajrzyj na stronę.
http://wizaz.topware.pl/
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

strona grupy (prawie)gotowa
Kwasy owocowe