śledzie w kożuchu

1. Data: 2001-11-09 18:19:33

Temat: śledzie w kożuchu
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie poratujcie przepisem, napewno wiem że mają być z burakami. Ale co
jeszcze???

Witek

1. Data: 2001-11-09 18:31:23

Temat: Odp: śledzie w kożuchu
Od: "M.W." <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...
> Ludzie poratujcie przepisem, napewno wiem że mają być z burakami. Ale co
> jeszcze???
>
> Witek

Klasyczna sałatka wielowarzywna "Powszechnego razenia" z tą drobna różnicą
iż jest ona układana warstwami a nie mieszana :-))))))
Jedna z warstw to ugotowane i posiekane buraki ćwikłowe, a inna to śledzie
co do wielkości kawałkow to jest zupełnie obojętne. Jedni będą woleli duże
inni male :-)))
Całośc pokryta jest dość gruba warstwa majonezu
Cały efekt uzyskuje się podając na talerzu swoisty przekrój "warstw
geologicznych"

Pozdrawiam

Marek

1. Data: 2001-11-09 19:11:39

Temat: Re: śledzie w kożuchu
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M.W." <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Całośc pokryta jest dość gruba warstwa majonezu
> Cały efekt uzyskuje się podając na talerzu swoisty przekrój "warstw

dodam ze jajko ugotowane na twardo warto zetrzec na jarzynowej tarce, rrobi
sie wtedy taka pierzynka:)

Mechcia
tylko zeby KT tego nie zobaczyla bo ona na widok sledzi slabnie...

1. Data: 2001-11-09 19:11:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>dodam ze jajko ugotowane na twardo warto zetrzec na jarzynowej tarce, rrobi
>sie wtedy taka pierzynka:)
>
>Mechcia
>tylko zeby KT tego nie zobaczyla bo ona na widok sledzi slabnie...

sledzia wywesze w sasiedztwie calym...
KT
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-09 20:41:33

Od: i...@r...com.pl (Macabra) szukaj wiadomości tego autora

From: "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk>

> sledzia wywesze w sasiedztwie calym...

Ciekawe czy mój do Ciebie doleci, albowiem dzisiaj na obiadokolacje mocno
spózniona (w kinie bylam - na W****minie - kiszka totalna) mam sledzie w
smietanie i kartofelki. Przy okazji chcialam poinformowac, ze najlepsze na
swicie sa kartofelki salatkowe kupione w supermarkecie G***t, maja rózowa
skórke, nie sa wypaprane gleba i sa slodkie. A ja bardzo lubie slodkie.
Acha, jeszcze przy drugiej okazji chcialam poinformowac, ze po raz pierwszy
mailuje z domu, sama skonfigurowalam maszyne i jestem dumna i blada.

--
Maya
When God made man, she was only testing

1. Data: 2001-11-09 21:23:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Acha, jeszcze przy drugiej okazji chcialam poinformowac, ze po raz pierwszy
>mailuje z domu, sama skonfigurowalam maszyne i jestem dumna i blada.

> [...]

bladosc rzuca sie w oczy. kongratulacje
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-09 21:50:01

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@p...onet.pl wrote:

> Ludzie poratujcie przepisem, napewno wiem że mają być z burakami. Ale co
> jeszcze???

Gdzieś mam - jak odkopię, to Ci prześlę

sadyl

1. Data: 2001-11-09 23:31:03

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> sledzia wywesze w sasiedztwie calym...
> KT
> K.T. - starannie opakowana

3 lata temu zrobilam te salatke na niby kolacje wigilijna dla meza tamilskiej
rodziny

uczciwie zasolilam swiezego sledzia na 48 godzin, potem domoczylam

a na stole szklany polmisek wygladal tak ciekawie, ze moi mysleli, ze to
triffle na deser

i jedlismy ja dopiero pod koniec, tuz przed deserem

izaCurry
(nowe imie dla odroznienia od innych iz)

1. Data: 2001-11-10 00:13:21

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Macabra <i...@r...com.pl> a écrit dans le message :
00ad01c1695e$8a059af0$1e0d63d9@nieznany...

ciach

> [...]
pierwszy
> mailuje z domu, sama skonfigurowalam maszyne i jestem dumna i blada.

Najszczersze gratulacje !!!

Ewcia (ktora wszysko w domu juz zkonfigurowala coby na Internecie chodzilo :
lodowke, piecyk i mikrofale)

--
Niesz !

1. Data: 2001-11-10 07:00:07

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

> Gdzieś mam - jak odkopię, to Ci prześlę
>
> sadyl

luuuudzie, Sadyl zyje !!!:)))

Jola L-L

NALEŚNIKI WEGETARIAŃSKIE pychotka :))
warzywa jak zapalki 2
Makowiec z grubą warstwą maku na wierzchu
Katowice - zgloscie sie ;-)
obiecny przepis na ciasteczka kruche