śmierć

11. Data: 2001-10-04 00:14:21

Temat: Re: śmierć
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie!
> Jakimi tabletkami najlepiej się zabić. Muszą być one dostępne bez recepty.
> Dzięki za odpowiedzi.

najlepiej duzymi i twardymi. Sa bez recepty. Maja czerwony kolor.

12. Data: 2001-10-04 06:29:40

Od: "k" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sark" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A jak on to weźmie na poważnie ?

Eeee tam. Jak ktoś chce się naprawdę zabić to się zabija i tyle. Obojętnie
jak. Jest przecież tyle metod. Widziałem nawet gdzieś w sieci FAQ grupy
samobójczej. Były tam wymienione i opisane wszelkie możliwe metody i skutki.
Podobno można się nawet zabić woda - nie topiąc się tylko pijąc ogromne
ilości. :)))

K.

13. Data: 2001-10-04 09:10:27

Od: "Marcin" <3...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba jak sie pytam, to nie po to, zeby sobie pozartowac.
Co do wody - o tym tez slyszalem.
A gdybym polaczyl buteleczke Rudotelu z opakowaniem Hydroxyzinum?

14. Data: 2001-10-04 09:58:57

Od: "Dragon" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdy czytam takie pierdoły, jest mi żal ludzi którzy za wszelką cenę walczą o
życie swoje lub bliskich a, ale im się nie udaje. Ty widzę nie masz szacunku
do życia i wypisujesz jakieś sentymentalne pierdoły, szukasz recepty na
śmierć - jesteś chory.

bez pozdrowień
Marcin

p.s.
jak chcesz to zrobić to się nie truj; twoje organy przydadzą się komuś kto
chce żyć.

15. Data: 2001-10-04 10:31:16

Temat: Odp: śmierć
Od: "Bacarelli" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin <3...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pf7kb$iq0$...@z...man.szczecin.pl...
> Witajcie!
> Jakimi tabletkami najlepiej się zabić. Muszą być one dostępne bez recepty.
> Dzięki za odpowiedzi.

polecam sesje regresingu i rebirthingu zeby skutecznie sobie te checi
samobojcze wybic z glowy
mi to pomoglo
http://www.regresing.note.pl/regresing/index.shtml
tam poszukaj licencjonowanego regresera w najblizszej okolicy 100 km napewno
ktos sie znajdzie

16. Data: 2001-10-04 10:40:58

Od: "Bacarelli" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bacarelli <e...@p...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9phdn1$ouk$...@a...mega.net.pl...

> [...]
> http://www.regresing.note.pl/regresing/index.shtml
> tam poszukaj licencjonowanego regresera w najblizszej okolicy 100 km

dodam ze juz lepiej dac komus na ulicy solidnie w morde niz siebie zabijac
przynajmniej bedzie wesolo

17. Data: 2001-10-04 16:53:53

Od: i...@m...koszalin.pl (IHAR o/BONIN) szukaj wiadomości tego autora

Tak na marginesie. Predzej czy pozniej i tak umrzemy. Po cholere wiec
samemu sie w to angazowac?
Woody

18. Data: 2001-10-04 16:55:57

Od: "borYs" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

od przedawkowania hydroksyzyny mozesz sie najwyzej porzygac

19. Data: 2001-10-04 17:30:21

Od: "Raf256" <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dodam ze juz lepiej dac komus na ulicy solidnie w morde
> przynajmniej bedzie wesolo

jak cie spotkam na ulicy (jeżeli jakoś poznam) to dam ci w morde, ok ?
PS. nie mam złego chumoru :)

--
Raf256 : C C++ VC VB PHP TP Delphi JS Java
,--, _ ,- _ _ _ ,---------------------------------------------,

20. Data: 2001-10-04 19:32:41

Od: "Marcin" <3...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale chyba wiecie, ze pomoc w samobojstwie jest karana?
Wiec, nic mi nie piszcie.
Tak bedzie lepiej.

Opreacja krotkowzrocznosci
Ćwiczenia