Odp: soczewki

From: "kroofka" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Odp: soczewki
Date: Mon, 5 May 2003 13:16:56 +0200

po to, zeby dobral ci inne soczewki.
ja nosze kontakty odponad 8 lat i wierz mi, wiele zalezy od tego, co masz na
oczach.
mnei osobiscie baardzo nie odpowiadaja bausche (takie jednomiesieczne),
srednio focusy, kiepsko aquavue a dobrze surevue j&j (pewnie narobilam
bledow w nazwach;))
dlatego po wieloiesiecznych eksperymentach zostalam przy tych ostatnich.
inna sprawa to przyzwyczajenie sie do czegos nowego w oku, to tez moze
potrwac.
wykluczylabym jednak zakladanie szkiel tylem do przodu, w moim przypadku
jesli do tego dochodzilo, to szklo zaraz wylatywało spowrotem albo tak kłuło
w oko ze migiem je wyciągałam:)
pozdrawiam
kroofka z kontaktami