strona grupy (prawie)gotowa

1. Data: 2002-08-18 12:56:38

Temat: strona grupy (prawie)gotowa
Od: "SkorpioGirl" <s...@n...no-spam> szukaj wiadomości tego autora

no prawie gotowa;) Zapraszam!
Co chwilke cos sie pojawia nowego, dzialy nie sa jeszcze gotowe, ale coz,
prosze o wstepne komentarze! Dopisanie sie do ksiegi gosci, wziecie udzialu
w sondzie itp;) Jak ktos sie chce dopisac do grupowiczow to mejla do mnie
prosze podeslac:) b...@i...usunto.pl
Adres to www.uroda.prv.pl
Zapraszam do ogladniecia wstepnego projektu:)

---------------------------------
www.uroda.prv.pl Strona w bardzo poczatkowej fazie:)

1. Data: 2002-08-18 13:18:44

Temat: Re: strona grupy (prawie)gotowa
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SkorpioGirl" <s...@n...no-spam> napisał w wiadomości
> [...]
> prosze podeslac:) b...@i...usunto.pl
> Adres to www.uroda.prv.pl
> Zapraszam do ogladniecia wstepnego projektu:)

zapowiada sie calkiem niezle

Mechcia

1. Data: 2002-08-18 13:24:22

Od: "Lia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapowiada sie calkiem niezle
>

> Mechcia

Racja, racja - też mi się podoba.
Chyba dośle info osobie :)

1. Data: 2002-08-18 13:44:52

Od: "Naidoo" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Racja, racja - też mi się podoba.
> Chyba dośle info osobie :)

ja na pewno tez, bo tez mi sie podoba:)
pozdrawiam,
Slawka

1. Data: 2002-08-18 15:18:26

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"SkorpioGirl" <s...@n...no-spam> wrote in

> no prawie gotowa;)

PRAWIE ?!?!

Przeciez ta strona nie jest nawet zaczeta.
No ale skoro prosisz o wstepne komentarze, oto one:
-mdly kolor
-nazwa strony napisana na czyms co mi przypomina banner - brzydota
-lista linkow, ktore nie dziajaja jest jakas taka...brzydka?
-twor nazywany forum jest jeszcze brzydszy, poza tym totalnie glupim
pomyslem jest robienie forum na stronie, skoro jest to strona grupowa.
-po prawej stronie pelno zmaronwanego miejsca(liczba ogladjacych, ogolna
liczba otwarc)
- to samo u gory - za duzo wolnego miejsca. wstawcie tam jakies kwiatki czy
cos.albo powiekszcie napis informujacy co to za site jest
- nie wiem jaki jest sens dwukrotnego podawania daty(lol...)
- ogolnie wydaje sie, ze strona jest robiona przez kogos kto nie ma pojecia
o robieniu stron.

Sorry, ale dobre checi nie wystarcza, aby zachwalac...

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

1. Data: 2002-08-18 15:35:55

Od: "Lia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
pojecia
> o robieniu stron.
>
> Sorry, ale dobre checi nie wystarcza, aby zachwalac...

linki mi działąją
kolorek jest OK, przynajmniej nie drażni

1. Data: 2002-08-18 15:44:44

Od: Jancio Wodnik <J...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK wrote:

> PRAWIE ?!?!

Zgadzam się z przedmówcą. Aby podać projekt bajeranckiej stronki, ze
świetnie dobraną kolorystyką, treścią, etc. proponuję
http://www.djaikon.prv.pl

1. Data: 2002-08-18 15:51:23

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jancio Wodnik <J...@s...pl> wrote in

Osobiscie bardziej podoba mi sie www.onet.pl

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

1. Data: 2002-08-18 15:52:48

Od: "SkorpioGirl" <s...@n...no-spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

> -mdly kolor

To co, kolor ma walic po oczach? :)
Mi sie podoba bo przynajmniej nie meczy, wszystko na nim widac...

> -lista linkow, ktore nie dziajaja jest jakas taka...brzydka?

ktore linki nie dzialaja?????
A poza tym co, linki maja skakac po stronie, czy swiecic sie na pomaranczowo
zeby byly ladne?
One nie maja byc ladne, tylko przejzyste i uzyteczne

> -twor nazywany forum jest jeszcze brzydszy,

Gdzie jest forum???

Nie ma tutaj forum, jesli nie zauwazyles jest tylko pytanie czy potrzebne
jest forum na stronke, forum nie ma!

> poza tym totalnie glupim pomyslem jest robienie forum na stronie, skoro
jest to strona grupowa.

Tez tak uwazam, ale sonda jest, bo chcielismy poznac opinie innych ludzi

> -po prawej stronie pelno zmaronwanego miejsca(liczba ogladjacych, ogolna
> liczba otwarc)
Ludzie to maja dziwnego swira z zapelnianiem kazdego milimetra wolnego
miejsca... Nie jest ciasno na stronie wiec nie trzeba zapelniac wolnego
miejsca.....jeszcze....
> - to samo u gory - za duzo wolnego miejsca. wstawcie tam jakies kwiatki
czy
> cos.albo powiekszcie napis informujacy co to za site jest

Z tym sie zgadzam. Jak juz pisalam wczesniej jest to wstepny projekt,
przybedzie grafiki, ale spokojnie....

> - nie wiem jaki jest sens dwukrotnego podawania daty(lol...)

:))))

> - ogolnie wydaje sie, ze strona jest robiona przez kogos kto nie ma
pojecia
> o robieniu stron.

A w tym zdaniu to mysle, ze troche przesadziles.
Nie jest to strona profesjonalna, nie ma byc na pokaz, tylko ma byc
uzyteczna, wszystko dziala, wiec nie wiem czemu tak uwazasz...

> Sorry, ale dobre checi nie wystarcza, aby zachwalac...

Dzieki za uwagi. Na pewno poprawimy podwojna date.

Skorpio

1. Data: 2002-08-18 15:54:31

Od: "Lia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jancio Wodnik" <J...@s...pl> napisał w wiadomości

> Zgadzam się z przedmówcą. Aby podać projekt bajeranckiej stronki, ze
> świetnie dobraną kolorystyką, treścią, etc. proponuję
> http://www.djaikon.prv.pl

Sorki, ale bleeeeeeeeeeeeee, nie da się n ato patrzec dłuzej niz przez 2
minutry bo oczy bolą

Kwasy owocowe
Tisane juz mam!
meskie paznokcie