Odp: szukam inteligentnej dziewczyny

From: "Lilka" <l...@s...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odp: szukam inteligentnej dziewczyny
Date: Wed, 12 Jul 2000 15:05:33 +0200

Drugiego takiego idioty nie ma na calym swiecie. To musisz byc Ty,
Macku-Janie z miasta W.
Zaloze sie o moj rower ;-))), a nawet o wiecej.
To jedyny facet, ktoremu zalezy na inteligencji dziewczyny (ale nie dajcie
sie zwiesc drogie panie - nie tylko!).
OK, moze nie jedyny - moze jeden z niewielu, ale chyba jedyny, ktory stawia
to zawsze jako warunek na poczatku znajomosci.
Ale w sumie ciekawy partner do dyskusji.
Dla kobiet o silnych nerwach i faktycznie dla inteligentnych (najlepiej
bardziej niz on).

Lilka
;-))))

To pewnie moj ostatni post na te grupe, jutro w Wiadomosciach podadza, ze w
srode po poludniu zabito nozem dziewczyne w jej wlasnym pokoju. Motyw
nieznany, brak sladow wlamania. ;-)))))

Użytkownik Maciek Polanski <r...@w...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8khlju$2v08$...@n...ipartners.pl...