szukam inteligentnej dziewczyny

1. Data: 2000-07-12 11:44:17

Temat: szukam inteligentnej dziewczyny
Od: "Maciek Polanski" <r...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Szukam dziewczyny, z ktora bede mogl porozmawiac, pojsc do kina czy na
spacer, moze wyjechac na wakacje. Lubie rozmawiac o psychologii i zyciu,
chociaz zawodowo zajmuje sie informatyka. Mieszkam w Warszawie, mam 25 lat.
Lubie dziewczyny inteligentne (niekoniecznie mierzone testem z Wyborczej) i
sympatyczne.

Poniewaz to nie ta grupa, gleboko ukrywam ?towarzyski? charakter tego postu
;-))). Odpowiadajac na ewentualne zarzuty: jakie mam szanse znalezc
inteligentna dziewczyne po psychologii na pl.soc.seks.towarzyskie?

Czekam na odpowiedzi na priva ? wtedy napisze wiecej o sobie.

Maciek

1. Data: 2000-07-12 11:44:25

Temat: Re: szukam inteligentnej dziewczyny
Od: "Anna" <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciek Polanski <r...@w...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8khlju$2v08$...@n...ipartners.pl...
> [...]
lat.
> Lubie dziewczyny inteligentne (niekoniecznie mierzone testem z Wyborczej)

ha, a testy byly ciekawe, wedlug jednego Mensa powinna sie za mna uganiac,
wedlug drugiego jestem kretynka :))))))

peace,
fire,

Anna
m...@h...com
a...@r...fm

1. Data: 2000-07-12 12:07:15

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek Polanski wrote:

> Odpowiadajac na ewentualne zarzuty: jakie mam szanse znalezc
> inteligentna dziewczyne po psychologii na pl.soc.seks.towarzyskie?

A na co Ci ona? Nie mozesz poszukac jakiejs normalnej po polibudzie?
(jakby ktos pytal, to ja nie jestem po polibudzie)

--
Dariusz Laskowski A wiec przeprowadze test i dam
Gdansk Wrzeszcz mojemu psu nowa broszure SuSE

1. Data: 2000-07-12 12:12:37

Od: "Maciek Polanski" <r...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

>ha, a testy byly ciekawe, wedlug jednego Mensa powinna sie za mna uganiac,
> [...]
To ciekawe - sam nie robilem tych testow, ale juz dwie osoby mi powiedzialy
dokladnie to samo co Ty. Tak to jest z profesjonalnymi testami o probie
walidacyjnej N=5 ;-).
Polecam tabliczki RAVENa... Kiedys dziewczyna kazala mi go zrobic. Potem
uslyszalem, ze bardzo jej sie podobam, bo jestem taki inteligentny... ;-)
M.

1. Data: 2000-07-12 12:19:48

Od: "Maciek Polanski" <r...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

DrYazzgod wrote in message <3...@i...net.pl>...
>A na co Ci ona? Nie mozesz poszukac jakiejs normalnej po polibudzie?
>(jakby ktos pytal, to ja nie jestem po polibudzie)

1. Po co inteligentna? Moge Ci podac 20 powodow, dlaczego inteligentna
dziewczyna jest lepsza od piwa, ale pewnie i tak Cie nie przekonam ;-)

2. Moze byc po polibudzie - nie zwyklem oceniac ludzi po uczelni, ktora
konczyli. Mam znajoma, ktora konczyla technikum elektroniczne, potem
studiowala elektronike na PW, by zorientowac sie, ze to nie dla niej... i
jest naprawde niezlym psychologiem. A nigdzie nie spotkalem tylu fajnych
ludzi co na psychologii UW. Jak potem chodzilem na zajecia na ekonomie czy
fizyke, to mialem wrazenie, ze to inny swiat...

M.

1. Data: 2000-07-12 13:05:09

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek Polanski wrote:

> A nigdzie nie spotkalem tylu fajnych ludzi co na psychologii UW. Jak
> potem chodzilem na zajecia na ekonomie czy fizyke, to mialem wrazenie,
> ze to inny swiat...

Ja z kolei uczylem sie na uniwerku i za kazdym razem jak poszedlem
na polibude to sie qrna dziwilem, ze u nich tak fajnie...

--
Dariusz Laskowski
Gdansk Wrzeszcz W pewnym sensie to ja mam

1. Data: 2000-07-12 13:05:33

Temat: Odp: szukam inteligentnej dziewczyny
Od: "Lilka" <l...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Drugiego takiego idioty nie ma na calym swiecie. To musisz byc Ty,
Macku-Janie z miasta W.
Zaloze sie o moj rower ;-))), a nawet o wiecej.
To jedyny facet, ktoremu zalezy na inteligencji dziewczyny (ale nie dajcie
sie zwiesc drogie panie - nie tylko!).
OK, moze nie jedyny - moze jeden z niewielu, ale chyba jedyny, ktory stawia
to zawsze jako warunek na poczatku znajomosci.
Ale w sumie ciekawy partner do dyskusji.
Dla kobiet o silnych nerwach i faktycznie dla inteligentnych (najlepiej
bardziej niz on).

Lilka
;-))))

To pewnie moj ostatni post na te grupe, jutro w Wiadomosciach podadza, ze w
srode po poludniu zabito nozem dziewczyne w jej wlasnym pokoju. Motyw
nieznany, brak sladow wlamania. ;-)))))

1. Data: 2000-07-12 13:48:08

Od: "eliot" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Lubie dziewczyny inteligentne (niekoniecznie mierzone testem z Wyborczej) i
>sympatyczne.

To nowu sposob na podryw???
Narazie zlapaly sie tylko dwie.
Chyba ze dostales juz cos na priva?
Udalo sie?
Eliot

1. Data: 2000-07-12 13:50:39

Od: "Lilka" <l...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam tabliczki RAVENa... Kiedys dziewczyna kazala mi go zrobic. Potem
> uslyszalem, ze bardzo jej sie podobam, bo jestem taki inteligentny... ;-)
> M.

A Ty nie zauwazyles, biedny Narcyzku, ze sie z Ciebie nabija...

Lilka (wredna jak jej kot)

1. Data: 2000-07-12 14:02:09

Od: "Maciek Polanski" <r...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

eliot wrote in message <8khslc$64o$1@h1.uw.edu.pl>...

>To nowu sposob na podryw???

Nie taki nowy, slyszalas od Lilki, ze stary... I dziala. Ale napisalem po
prostu prawde - moze mi sie podobac dziewczyna uwazana za brzydka,
interesujaca sie wymieraniem wielorybow i orfizmem, znajaca greke i lacine a
angielskiego ni w zab, lepiej radzaca sobie ze srubokretem niz z patelnia,
ale glupia - nie.
A zreszta co mialem napisac? Tak jak w pewnej agencji, gdzie na prosbe o
dziewczyne sympatyczna odpowiedziano: ciemna blondynka, biust 5, moze byc?

>Narazie zlapaly sie tylko dwie.

Te dwie, ktore sie, jak piszesz, zlapaly, z pewnych wzgledow odpadaja ;-)))

>Chyba ze dostales juz cos na priva?
>Udalo sie?

Na podobne ogloszenie juz raz odpowiedziala naprawde fajna dziewczyna :-))

>Eliot

M.

Środki przekazu kreują obsesję strachu.
Ich troje