szukam inteligentnej dziewczyny

1. Data: 2000-07-12 15:40:06

Temat: Re: szukam inteligentnej dziewczyny
Od: "eliot" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek Polanski wrote in message <8khtm2$5el$1@news.ipartners.pl>...

> [...]
>prostu prawde - moze mi sie podobac dziewczyna uwazana za brzydka,
>interesujaca sie wymieraniem wielorybow i orfizmem, znajaca greke i lacine
>angielskiego ni w zab, lepiej radzaca sobie ze srubokretem niz z patelnia,
>ale glupia - nie.
>A zreszta co mialem napisac? Tak jak w pewnej agencji, gdzie na prosbe o
>dziewczyne sympatyczna odpowiedziano: ciemna blondynka, biust 5, moze byc?

>Te dwie, ktore sie, jak piszesz, zlapaly, z pewnych wzgledow odpadaja ;-)))

>Na podobne ogloszenie juz raz odpowiedziala naprawde fajna dziewczyna :-))

To gratuluje i pozdrawiam!
Udanych lowow!
Eliot

1. Data: 2000-07-12 16:01:03

Od: M...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

korzystajac z tego, ze kolega zapodal taki watek....

Ja tez szukam:
z torunia, ladnej (ale bez przesady),fajnej, milej, lubiacej sex no i w
ostatecznosci moze byc inteligentna. prosze oferty na priva
j...@g...pl

3majcie sie, nara :)))
PS: a post jest jak najbardziej na serio !!!

1. Data: 2000-07-12 23:28:33

Od: {leh} <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

M...@g...pl pisze:

> [...]
>j...@g...pl
>
>3majcie sie, nara :)))
>PS: a post jest jak najbardziej na serio !!!

50 REM przekierowanie
100 goto pl.soc.seks.towarzyskie
200 end

(ach jak ja lubie skladnie BASIC'a ;)))
Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

1. Data: 2000-07-13 06:04:06

Temat: Odp: szukam inteligentnej dziewczyny
Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DrYazzgod <d...@i...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@i...net.pl...
TRABUL wrote:

> A na co Ci ona? Nie mozesz poszukac jakiejs normalnej po polibudzie?

Szuka ratunku przed samym soba !!!.............zapominajac, ze to sa jak
najbardziej normalne baby i fachowe przygotowanie nie ma nic do relacji
damsko - meskich !!!

TRABUL

1. Data: 2000-07-13 09:53:31

Od: "Maciek Polanski" <r...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Chyba TRABUL mnie nie zrozumial: nigdy nie powiedzialem, ze dziewczyny po
polibudzie sa gorsze. A fachowe przygotowanie nie ma wiele do relacji
damsko-meskich. Chyba, ze chodzi o fachowe przygotowanie z seksuologii... A
ze lubie dziewczyny po psychologii? Chocby dlatego, ze wole rozmawiac np. o
psychoterapii racjonalno-emotywnej (temat blizszy zainteresowaniom studentow
psychologii) niz o przelomie spowodowanym wprowadzeniem pisuarow na
fotokomorke (temat zapewne blizszy zainteresowaniom studentow inzynierii
sanitarnej). Nie oceniam co lepsze: po prostu moje, dziwne, preferencje.
M.

1. Data: 2000-07-13 15:38:01

Od: "Maciek Polanski" <r...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

>50 REM przekierowanie
>100 goto pl.soc.seks.towarzyskie
>200 end
>
>(ach jak ja lubie skladnie BASIC'a ;)))
>Pozdrawiam, Leh.

No wlasnie, spojrz na pl.soc.seks.towarzyskie - tam rozwinela sie ciekawa
dyskusja o inteligencji! Kurcze, tam sie ludzie bardziej interesuja
psychologia niz tutaj ;-)
M.

1. Data: 2000-07-14 13:36:45

Temat: Jest lato, a ja wciaz spie sam...
Od: "Fredas" <m...@d...bother.on.the.net> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Ja też mam 25 lat, też zawodowo zajmuję się informatyką i też przespałbym
się (pardon, poznałbym) inteligentną dziewczynę. Najlepiej z (po)
psychologii, bo humanistki nie wymagają tak dużych nakładów finansowych, jak
te, tfu!, z ekonomii dla przykładu.
Chociaż właściwie (parę postów dalej) przy tej psychologii to ja się nie
upieram -- może być też po polibudzie. Byle tylko była "inteligentna i
oczytana" (czyt. miała duuuże oooooczy ;-)) ). Człowiek w potrzebie nie
będzie się upierał.
Tak więc, drogie dziewczęta, chwytajcie za pióro (czyt. myszkę) i dalejże
sypnijcie korespondencją zrozpaczonemu (napalonemu?) kawalerowi! A on
przychyli Wam nieba, o ile Wy rozchylicie coś innego...

Czekając z utęsknieniem na bogatą korespondencję,
Fredas

P.S. Mam bardzo obiecującą kolekcję znaczków pocztowych do obejrzenia u mnie
w domu...

1. Data: 2000-07-14 13:56:16

Temat: Re: Jest lato, a ja wciaz spie sam...
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fredas wrote:
> Ja też mam 25 lat, też zawodowo zajmuję się informatyką i też przespałbym
> się (pardon, poznałbym) inteligentną dziewczynę. Najlepiej z (po)
[..]

Takie ogłoszenie to chyba nie ta grupa :)
Proponuję pl.soc.seks.towarzyskie, albo w http://www.spinka.net/

> P.S. Mam bardzo obiecującą kolekcję znaczków pocztowych do obejrzenia u mnie
> w domu...

;)))

pozdrawiam
Arek

1. Data: 2000-07-14 13:56:19

Od: "F@ker" <a...@a...se> szukaj wiadomości tego autora

I bedziesz spal SAM! Zboczencu skonczony!

Nie dziwie sie, ze spisz SAM. Jestes skonczonym kretynem, bratku...

F@k

--
Who the Hell is F@ker? See Me at: http://www.algonet.se/~artek ICQ # : 5
679 674

1. Data: 2000-07-14 13:58:50

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fredas wrote:

> Tak więc, drogie dziewczęta, chwytajcie za pióro (czyt. myszkę)
Moze lepiej joystick? ;-)

--
Dariusz Laskowski
Gdansk Wrzeszcz Pozdrowienia z drugiej