szukam inteligentnej dziewczyny

1. Data: 2000-07-14 14:01:19

Temat: Re: Jest lato, a ja wciaz spie sam...
Od: "Maciek Polanski" <r...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie, zobaczcie, o czym rozmawialismy na pl.soc.seks.towarzyskie -
chyba rzeczywiscie wszyscy pomylilismy grupy...
M.

1. Data: 2000-07-14 18:41:27

Od: "12@" <c...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Fredas <m...@d...bother.on.the.net> wrote in message
> Hej!
>
> Ja też mam 25 lat, też zawodowo zajmuję się informatyką i też przespałbym
> się (pardon, poznałbym) inteligentną dziewczynę.
[ciach]

Witam!
Taaaaaak. Bardzo dobre podsumowanie dyskusji. Zaluje ze sam tego nie
napisalem.

Pozdrawiam serdecznie
Michal Kepinski
c...@b...com

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-07-14 19:40:52

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Fredas <m...@d...bother.on.the.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8kn51f$aic$...@w...rz.bauboden.com...
> [...]
> się (pardon, poznałbym) inteligentną dziewczynę. Najlepiej z (po)
> psychologii, bo humanistki nie wymagają tak dużych nakładów finansowych,

"idź i wychędoż sie sam "
i tym optymistycznym cytatem kwitujemy powyzsze

--
pozdrawia Valérie

1. Data: 2000-07-14 19:41:49

Temat: Re: szukam inteligentnej dziewczyny
Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> ha, a testy byly ciekawe, wedlug jednego Mensa powinna sie za mna uganiac,
> wedlug drugiego jestem kretynka :))))))

Heh - chyba kazdy tak mial, pierwszy >140, drugi ~100...

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@i...com
UIN: 4017758

1. Data: 2000-07-14 23:08:33

Od: {leh} <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fredas" <m...@d...bother.on.the.net> pisze:

>Czekając z utęsknieniem na bogatą korespondencję,
>Fredas

sliczny nick.

>P.S. Mam bardzo obiecującą kolekcję znaczków pocztowych do obejrzenia u mnie
>w domu...

Zboczeniec !!

;)))

PNMSP

Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

1. Data: 2000-07-15 08:30:03

Temat: Odp: szukam inteligentnej dziewczyny
Od: "Robert K." <r...@r...wszia.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powodzenia :-)

----------------------
Robert
In Hack I Trust

1. Data: 2000-07-15 10:35:42

Od: "j23" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert K.
> Powodzenia :-)

:-)))))))))))

Justyna

1. Data: 2000-07-15 23:17:21

Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@s...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Jul 2000, Wilczek wrote:

> Heh - chyba kazdy tak mial, pierwszy >140, drugi ~100...

chyba nie kazdy...

1. Data: 2000-07-16 18:02:28

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> chyba nie kazdy...

Sposrod kilku znajomych kazdy mial roznice okolo 30-40 punktow
pomiedzy wynikami pierwszego i drugiego testu.

1. Data: 2000-07-17 07:17:28

Temat: Re: Odp: Jest lato, a ja wciaz spie sam...
Od: "Fredas" <m...@d...bother.on.the.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik 12@ <c...@b...com> napisał:

> Witam!
> Taaaaaak. Bardzo dobre podsumowanie dyskusji. Zaluje ze sam tego nie
> napisalem.

Hej!

Cieszę się, że jako jedyny zrozumiałeś mojego maila. "Mądrej głowie dość
dwie słowie", a reszta...

Pozdrawiam serdecznie,
Fredas

Środki przekazu kreują obsesję strachu.