szybkie tentno

1. Data: 2002-05-13 13:39:35

Temat: szybkie tentno
Od: "Robcik" <l...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak czasem się zdenerwuje to czuję ze mi szybciej serce bije
wcześniej tego nie miałem.
Także przy biegu na 6km wysiadam z powodu zbyt szybkiego bicia serca nba
końcu trasy
czasem mnie to wkurza do jakiego lekarza się udać?

2. Data: 2002-05-13 14:33:57

Temat: Re: szybkie tentno
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 May 2002, Robcik wrote:

> [...]
> końcu trasy
> czasem mnie to wkurza do jakiego lekarza się udać?

przyczyna tego moze byc jakas choroba (np. nadczynnosc tarczycy) ale
takze podjemowanie zbyt duzego wysilku fizycznego w sytuacji
zbyt malego wytrenowania aby taki wysilek podjac. Najpierw lekarz
pierwszego kontaktu i podstawowe badania potem on skieruje w pierwszym
przypadku do jakiegos specjalisty w drugim - powinienes sie wybrac
do Poradni Medycyny Sportowej i tam przejsc badania wydolnosci fizycznej

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2002-05-13 15:10:28

Temat: Odp: szybkie tentno
Od: "Piotr Krawczyk" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam podobny objaw przy chorobie, jesli mam goraczke to tentno nie spada
ponizej 100 uderzen na minute i do tego dochodzi niskie cisnienie ok 100 -
60 . Czy to normalne?

Re: Vaccumtainer - czy ktos slyszal o czyms takim w Warszawie
Bezbolesne pobieranie krwi
Torbielka opony pajeczej sierpu mozgu.
Athryl
Homeopatia bzdura czy coś w tym jest?