Odp: uciec

Data: 2001-08-31 22:41:35
Temat: Odp: uciec
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl>

Użytkowniku Marselniku
przecież Portki we Frote (nie mogłem się powstrzymać pepe)
napisały wyraźnie:

> [...]

I miałaby rację lat 5 temu
Ta koncepcja upadła - żywią nią masy więc się ratujcie!
Ktoś w newsie napisał, mnie dało pożywkę, więc sprawdziłem.
Globalna wioska to przeszłość!
Grupy zamykają się coraz bardziej. Miliony lokalnych wsi.
Po pierwsze portale zamykające w sobie.
Grupy intelektu które nie chcą rozdawać wiedzy.
Grupy współuwielbiających się ze względu na rasę przynależności
a nawet płci.
Nawet opiewani przez tutejsze medium homoseksualiści zamykają się.
Wszyscy zaczynają nurkować w rzeczywistość, nie wchodzić w nią.
Miliony ludzi próbuje na milionach innych zarobić nie mając podstaw.
Wiec miliony się bronią, ograniczając co....? no....?
Łączność!
I mnie to cieszy (częściowo) to czemu to tylko defrytka dziś wie.

Jest taki pomysł jeden z wielu - ten jest po polsku!

Jak najszybciej zorganizować sobie swoje środowisko :-)
wirtualne!

Może to być PSP, lub coś innego!

Zostało wam na to ostatnie pięć lat
(w najpogodniejszym wypadu) :-))