zarobki lekarzy

31. Data: 2003-11-23 22:54:34

Temat: Re: Odp: zarobki lekarzy
Od: Josef Morko <j...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Nov 2003 22:21:19 +0100, "Wojciech Chmielnicki"
<e...@m...pl> wrote:

>U?ytkownik Josef Morko <j...@g...net> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
>napisa?:2...@4...com.
..

>Wiem, korespondowalem juz z Toba swego czasu w sprawach emigracji ;-). Mam
>przed soba jeszcze rok stazu, w czasie ktorego mam zamiar zdac Zentrale
>Mittelstufe Pruefung i zrobic co ciekawsze kursy, a potem... do zobaczenia w
>Niemczech.
>Przy okazji, jesli mozna spytac: czy Ty musisz tam dyzurowac te 6 razy, czy
>jest to Twoj wybor? Tzn. - czy mozna dyzurowac dajmy na to tylko 4 razy w
>miesiacu? I czy jesli nie dyzurujesz, siedzisz w pracy 8 godzin, czy dluzej?
>
>pozdrawiam
>Wojtek

Czolem!

Raczej musze, tzn. nigdy nie robilem specjalnych zabiegow, zeby miec
mniej dyzurow, raczej wiecej (bo dobrze platne). Wszystko zalezy od
kolegow, jezeli sa ludzie chetnie dyzurujacy, to mozesz wziac mniej,
jezeli takowych brak, to w koncu dyzury musza byc obsadzone... Jezeli
nie dyzuruje, jestem w pracy 8.5 godz. (30 min. przerwy obiadowej),
czyli 07:30 - 16:00. Jezeli sie zrobi nadgodziny (nieprzewidziana
narkoza lub dluzsza premedykacja), to odswietowujesz to sobie w czasie
wolnym.

Duzo zalezy od zespolu, jak sobie ludzie poustawiaja uklady. Jezeli
zechcesz robic kariere naukowa gdzies w klinice, to zapomnij o
osmiogodzinnym dniu pracy... :-) . W najblizszym czasie nastapi duzo
zmian w niemieckich szpitalach w zwiazku z wprowadzeniem nowych,
ogolnoeuropejskich przepisow o dlugosci pracy lekarza. Co konkretnie z
tego wyjdzie, trudno na razie powiedziec, jedno jest pewne, zarobki
sie zmniejsza. :-(

Pozdrowienia

Waldek

32. Data: 2003-11-24 07:02:23

Temat: Re: zarobki lekarzy - spadam za ocean
Od: "mirek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem w tej chwili na 4 roku, mam mozliwosc asystowac wybitnemu
> traumatologowi i dzialac w super oddziale med. ratunkowej, ale przy takich
> perspektywach to niestety - spadam po jakims czasie do USA... :(((

jakbym był 30 lat mlodszy też b ym tak zrobił.Teraz juz ciężko sie wybrać

33. Data: 2003-11-24 11:11:41

Temat: Re: zarobki lekarzy
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Nov 2003 12:49:51 +0100, Piotr [trzykoty] wrote:

> Ile zarabiają lekarze na ośmiogodzinnym (lub innym) etacie wróżnych
> placówkach państwowych lub prywatnych (szpital, przychodnia, pogotowie) ?
> Jak to się kształtuje ? Czekam na Wasze opinie.

Etat - 1150 brutto (po podwyżce o 203 złote miałem o 100 więcej, ale
szpital wypowiedział mi z przyczyn ekonomicznych umowę o pracę (za drogi
byłem) i zaproponował nową, którą oczywiście przyjąłem, bo co miałem
robić).

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

34. Data: 2003-11-24 15:48:43

Temat: Odp: zarobki lekarzy [OT]
Od: "Wojciech Chmielnicki" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Josef Morko <j...@g...net> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:6...@4...com..
.

> [...]
> ogolnoeuropejskich przepisow o dlugosci pracy lekarza. Co konkretnie z
> tego wyjdzie, trudno na razie powiedziec, jedno jest pewne, zarobki

No wlasnie, czytalem, ze po skardze niemieckiego lekarza do Brukseli w
sprawie dlugosci pracy lekarzy w Niemczech czeka was spora reorganizacja, z
koniecznoscia stworzenia sporej liczby nowych etatow wlacznie. Prawde
mowiac, troche na to licze...
Niestety, nadal nie wiem, na jakiej zasadzie Polak (bez Approbation) moglby
pracowac w Niemczech - bo jako Gastarbeiter moze tylko 18 m-cy. A jakos nie
mam kontaktu z nikim, kto ostatnio wyjechal tam pracowac...

pozdrawiam
Wojtek

35. Data: 2003-11-24 22:13:50

Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> jakbym był 30 lat mlodszy też b ym tak zrobił.Teraz juz ciężko sie wybrać

Tyle tylko, że przedtem trzeba kilka lat byc praktycznie bezpłatnym
rezydentem w szpitalu, w którego wszyscy orzą, no i nostryfikować dyplom, co
udaje się, o dziwo, mimo dużego mniemaniu o sobie, tylko b. nikłemu
odsetkowi lekarzy z Polski. Wiem to z 1-szej ręki, komuś z bliskiej rosdziny
udało się i ma teraz kilka praktyk (no i trochę:) lepiej ode mnie).
Pozdr

36. Data: 2003-11-25 22:37:17

Od: "satelita" <s...@a...am-sp.konin.lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawet jak bedzie wiecej gabinetow prywatnych to i tak beda mialy podpisane
> umowy z NFZ ,bo mimo wszystko narzedzia i inne rzeczy potrzebne do
gabinetu
> sa drogie.A nikt nie bedzie chcial przychodzic do zle wyposazonego
> gabinetu,tak wiec bedzie konkurencja :) .Konkurencja dobrze dziala ,bo
> przynajmniej kazdy stara sie byc lepszy od drugiego .
> Pozdrawiam Rafal

Nie do konca prawda z ta konkurencja, a na dowód podam przyklad pewnego
centrum naftowego (CPNy) w miescie K. gdzie w obrebie 300m!!!
znajduja sie TRZY stacje a czwarta jest 500m dalej, maja najdrozsze paliwo
w miescie z górnego zakres stanów wysokich w kraju...
I wcale sie tym nie przejmuja....
To ci dopiero zgrana paczka, a wszyscy sie dziwili, jak moga na tak malej
powierzchni dzialac 3 stacje... ale jak cena hurtowa paliwa jest na poziomie
2,40
(cena byla podana w niedalekiej przeszlosci na onet.pl, pewnie ktos powie,
ze akcyza
itp, ale czesc akcyzy jest juz w tej sumie 2,40)
to chyba zainwestuje w piata stacje... samochód potrzebuje ok. 8 dm3/100km,
tozto zyla zlota... o p.. wyrobów naftowych
ST

37. Data: 2003-11-28 04:09:17

Od: Maciej <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

K wrote:Nie chce wszystkich dolowac, ale zobaczcie co przeczytalem na pewnym
forum

> anglojezycznym. Dotyczy to chirurgow i oczywiscie srednie zarobki roczne.

Zebys sie czasem nie przewiozl z ta srednia. Statystyka i usrednianie czesto
daje falszywy obraz sytuacji.
Np. jest 2 osobnikow i srednio na jednego wypada 1 litr gorzaly na dzien. Wcale
nie znaczy ze obaj faktycznie wypijaja po litrze na leb na dzien.
Moze byc tak ze jeden jest 100% abstynentem (tfuj spluwam z obrzydzeniem :-),
na sama mysl ze ktos nie pije).
Jak wiec z zachwytem patrzysz na 600 tys/rok jakiegos specjalisty to wcale nie
znaczy ze kazdy tyle zarabia, albo nawet w poblizu tej sredniej.

38. Data: 2003-11-28 04:27:59

Od: Maciej <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szpital wypowiedział mi z przyczyn ekonomicznych umowę o pracę (za drogi
> byłem) i zaproponował nową, którą oczywiście przyjąłem, bo co miałem

Jezeli po latach nauki i wyzeczen i jak by nie bylo ciaglemu stresowi zarabiasz
tyle to pozwol ze zapytam a ile w takim razie zarabia pielegniarka i salowa?

Czytajac ta dyskusje odnosi sie wrazenie ze zaden lekaz nigdy nie slyszal, o
nazwijmy to delikatnie "wyrazach wdziecznosci wzmacniajacych zainteresowanie".
Kiedys w dawnych niedostatnich czasach to byla latwizna. Jakis koniaczek czy
bomboniera najczesciej (chociaz nie zawsze) zalatwialy sprawe.
Dzisiaj czasy sa odmienne. Wszystko jest dostepne ale drogie. Z tego co
slyszalem wdziecznosc najczesciej wyrazana powinna byc w formie koperty
wypelnionej produktem drukowanych na prasach mennicy panstwowej.

Jak to jest naprawde? To tylko wroga propaganda przeciw niewinnej grupie
zawodowej?

39. Data: 2003-11-28 08:47:02

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Nov 2003 04:27:59 GMT, Maciej wrote:

> Jezeli po latach nauki i wyzeczen i jak by nie bylo ciaglemu stresowi zarabiasz
> tyle to pozwol ze zapytam a ile w takim razie zarabia pielegniarka i salowa?

Salowa zarabia wyraźnie gorzej, są to sumy rzędu 500-600 PLN na rękę.
Podobnie sekretarka na etacie szpitala. Pielegniarki mają pensje
zasadnicze zbliżone do mojej, niektóre nieznacznie wyższe.
Oczywiście piszę ty o moim szpitalu, w innych bywa inaczej. Tak się
składa, że mój szpital płaci o ile wiem najmniej w mieście.

> Czytajac ta dyskusje odnosi sie wrazenie ze zaden lekaz nigdy nie slyszal, o
> nazwijmy to delikatnie "wyrazach wdziecznosci wzmacniajacych zainteresowanie".
[...]
> Jak to jest naprawde? To tylko wroga propaganda przeciw niewinnej grupie
> zawodowej?

Pytanie było o ZAROBKI, nie o 'wyrazy wdzięczności'.

Chyba nie oczekujesz, że ktokolwiek z lekarzy napisze u, że przyjmuje od
chorych nieoficjalne pieniądze. Pomijając nawet fakt, że wśród kolegów
tu pisujących jakoś nie widzę osobników o odpowiednim profilu
psychicznym do takiej aktywności - było by to przyznanie się do
przestępstwa.
Ja mogę napisać o sobie. W ciągu ostatniego miesiąca dostałem jako
'wdzięczność' w dniu wypisu 1 raz kwiaty, 1 butelkę napoju spirytusowego
o smaku śliwkowym z napisem napoleon i 2 opakowania czekoladek.

Nie jestem zabiegowcem.

A teraz mnie zamknijcie za korupcję:|

40. Data: 2003-11-28 20:02:28

Temat: Odp: zarobki lekarzy
Od: "Wojciech Chmielnicki" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:143uwy718i7wk$....@a...coca.cola...

> Salowa zarabia wyraźnie gorzej, są to sumy rzędu 500-600 PLN na rękę.
> Podobnie sekretarka na etacie szpitala.

U nas sekretarka dostaje dokladnie 560zl, pielegniarki troche wiecej.

> [...]
> 'wdzięczność' w dniu wypisu 1 raz kwiaty, 1 butelkę napoju spirytusowego
> o smaku śliwkowym z napisem napoleon i 2 opakowania czekoladek.

Jest nas w dyzurce 6 sztuk i dzisiaj skonczyly sie nam czekoladki (zawsze
zostawia sie je w dyzurce). Kwiaty stoja od wczoraj, dwa bukiety. Napoleonow
ani kopert nie bylo. Tylko dzisiaj mielismy 10 wypisow.

> A teraz mnie zamknijcie za korupcję:|

Pod Twoje drzwi juz pedzi ekipa TVN24 ;-)

pzdr
W.

Czy mleko szkodzi
terapia chalotowa (edta)