zasilki od maja - kiedy wyplacane i co z wyrownaniem

1. Data: 2004-06-14 16:59:25

Temat: zasilki od maja - kiedy wyplacane i co z wyrownaniem
Od: "Rafal Zielinski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ten watek byl juz poruszany na forum, ale mam pytanie na konkretnym
przykladzie. Otoz do 1 maja br. zasilek pielegnacyjny dla mnie (umiarkowany
stopien niepelnosprawnosci) byl wyplacany przy swiadczeniu mojej mamy. Jak
wiadomo od maja to sie zmienilo. W maju nie dostalem zasliku bo sie okazalo,
ze musze zlozyc rzeczony wczesniej wniosek o wyplacanie zasilku
pielegnacyjnego osobie powyzej 18-tego roku zycia. Po wizycie w ZUS pod
koniec maja zlozylem wniosek o przeniesienie/przyznanie zasilku. Pani w ZUS
powiedziala mi, ze dostane go wraz z wyrownaniem za maj. Jakiez wiec bylo
moje zdziwienie kiedy w tym miesiacu dostalem tylko "czysta" rente bez
zasilku za czerwiec i wyrownania za maj. Jednoczesnie nie dostalem zadnego
pisma jakoby zasilek nie zostal mi przyznany. Czy ktos wie ile czasu ma ZUS
na przeslanie mi tego wyrownania i co z tym zasilkiem za czerwiec.

Rafal Z

2. Data: 2004-06-15 07:06:00

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie ile czasu ma ZUS na przeslanie mi tego wyrownania i co z tym
zasilkiem za czerwiec.

Zgodnie z nowa ustawa ZUS ma czas do 15 czerwca.

Pzdr
scorpio

3. Data: 2004-06-15 09:19:32

Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik scorpio <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cam777$9dh$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> zasilkiem za czerwiec.
> >

> Zgodnie z nowa ustawa ZUS ma czas do 15 czerwca.

Racja . Ale dobrze by bylo, gdyby Rafal zadzwonil do swojego ZUS-u, bo wiadomo
papiery lubia sie czasami gubic ;-)

4. Data: 2004-06-17 20:27:32

Od: "sara" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Z. napisał:
>Czy ktoś wie ile czasu ma ZUS na przesłanie mi tego wyrównania i co z tym
zasiłkiem za czerwiec.

ZUS ma 30 dni od momentu złożenia wniosku.
Ja złożyłem 15 kwietnia, 8 maja dostałem gołą rentę a 18 maja dopiero czysty
zasiłek.

5. Data: 2004-06-18 10:11:07

Od: "Rafal Zielinski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sara" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ZUS ma 30 dni od momentu złożenia wniosku.
> Ja złożyłem 15 kwietnia, 8 maja dostałem gołą rentę a 18 maja dopiero
czysty
> zasiłek.

Witam

Tak wiem wybralem sie do ZUS-u i wlasnie mnie uswiadomiono, ze terminy
urzedowe sa nieprzekraczalne i co prawda decyzja o moim zasilku podpisana
byla na kilka dni przed wyslaniem mojej renty, ale ZUS ma 30 dni na
ralizacje od momentu zlozenia i te pieniadze przyjda osobno. dla mnie jest
to troszeczke "powalone" po co placic za przelewy dwa razy, no coz ale nasz
ZUS jest bogaty (patrz ostatnia konferencja za ktora placil KRUS i ZUS po
spolu)

pozdrawiam

rafal z.

Witam serdecznie.
Multimedialny Słownik Języka Migowego
Czas pracy & legitymacja osoby niepłnosprawnej
Czas pracy & legitymacja osoby niepłnosprawnej
Dla internautów