Odp: zaufanie

Data: 2001-11-08 19:21:41
Temat: Odp: zaufanie
Od: "Harry'nka" <m...@p...onet.pl>

> Można by jeszcze dodać, że zaufanie to delikatny kwiat (potrafi uschnac
albo
> bardzo ucierpiec, gdy zawiedziesz chocby jeden raz).
>
> Saulo

Właśnie. Dlaczego? Mam najwspanialszą na świecie przyjaciółkę. Mam, a
właściwie
miałam. Obydwie przyjaźniłyśmy się i ufałyśmy sobie bezgranicznie.
Pokłóciłyśmy się o jakąś bzdurę, w każdym bądź razie nie odzywała się do
mnie przez kilka dni. Najpierw ona, a potem i inne moje najwspanialsze
kumpele włącznie z moją przyszywaną siostrą. W końcu nie wytrzymałam i
rozpłakałam się w szkole. Na szczęście było okienko. I od razu pomoc zewsząd
jak grzyby po deszczu. Nawet od tych osób od których bym się w życiu nie
spdziewała dobrego słowa. I kolejne pytanie: dlaczego? Dlaczego gdy ktoś
cierpi obok ludzie tego nie dostrzegają, a często mają ochotę jeszcze
bardziej zgnoić tę
osobę, a gdy ktoś wybucha płaczem, automatycznie otwiera się klapka z
napisem litość. Często lecą by pomóc nie bardzo wiedząc jak byle by pomóc, a
to że chwilowo są potrzebni jak dziura w moście, to się wytnie. Wracając do
mojej 'przyjaciółki' . Też do mnie przyszła i jak w hollywoodzkim filmie
objęłyśmy się i wybuchnęłyśmy płaczem. I była zgoda. Ona nadal jest
wspaniałą osobą i bardzo, bardzo bym chciała znów obdarzyć ją przyjaźnią,
ale nie umiem. Serce nie sługa. I choć bardzo się staram i rozum mi mówi, że
to wspaniała osoba i że lepszej i wierniejszej przyjaciółki w życiu nie
znajdę, to nie potrafię znów obdarzyć ją przyjaźnią. Coś się we mnie
zatkało. Ale dlaczego ??

Harry'nka
Gdy uda Cię Twoją rzeczywistość potraktować jak marzenie,
to wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.