zgrubienie pod skórą- pomocy

1. Data: 2002-02-14 16:26:42

Temat: zgrubienie pod skórą- pomocy
Od: "gosiaS." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

powstało mi coś takiego w okolicy nadgarstka (taka niby kostka niby guz),
byłam dziś u lekarza i stwierdził "gaulion" czy coś takiego, nie zrozumiałam
dokładnie
mam skierowanie do ortopedy ale kolejka jest ogromna, więc pytam:
- co to właściwie jest?
- jak powstało (przyczyny)?
- jak sie leczy?
- czy się tego bać?
- czy moze się pojawiać w innych miejscach?
--
gosiaS.

2. Data: 2002-02-14 18:43:16

Temat: Odp: zgrubienie pod skórą- pomocy
Od: "gosiaS." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gosiaS. <g...@s...lub.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4goi8$s0s$...@n...lublin.pl...

3. Data: 2002-02-14 22:25:10

Temat: Re: zgrubienie pod skórą- pomocy
Od: "G.J.Łuszczewscy" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam coś takiego w nadgarstku lewej ręki od strony kciuka, będąc w szkole
podstawowej. Guz urosł mi do wielkości malutkiego jajka przepiórczego, nie
bolał i prawdę mowiąc wcale się nim nie przejmowalam. Mogłam go delikatnie
przesuwać pod skórą. Chodzilam z tym ponad rok zanim zdecydowałam się pójść
do chirurga. Pan doktor obejrzał, stwierdził że należy zrobić punkcję i
zawartość guzka wyciągnąć. Zabieg zrobił mi na poczekaniu, był bezbolesny,
poprostu strzykawką z grubą igłą wyciągnął mi zawartość guza, miejsce
zakleił plastrem i na tym się skończyło. Okazało się że była w nim
galaretowata przezroczysta substancja podobna w konsystencji do żelatyny.
Po zabiegu wszystko wróciło do normy i nigdy nie mialam już z tym problemu.
Także Gosiu głowa do góry, idz do ortopedy i bądz dobrej myśli.

Pozdrawiam
Grażyna

Użytkownik "gosiaS." <g...@s...lub.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> - jak sie leczy?
> - czy się tego bać?
> - czy moze się pojawiać w innych miejscach?

! RU 486 Mifegyne PILNIE kupie !
Czerwone krwinki w moczu
Czy siniaki sa szkodliwe? :)
Ułozenie jąder.
Czy dawca organow jest na pewno martwy ???