Odpowiedź na list do Pana Wicepremiera Marka Pola

1. Data: 2002-06-18 11:10:10

Temat: Odpowiedź na list do Pana Wicepremiera Marka Pola
Od: "Zbig Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Info" <i...@m...gov.pl>
To: "Zbig Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl>
Sent: Tuesday, June 18, 2002 11:33 AM
Subject: Re: Karta parkingowa wzoru UE

> Szanowny Panie,
> Pana wiadomość została przekazana do Departamentu Transportu Drogowego w
MI.
> O odpowiedź prosimy pytać pod numerem tel. (22) 6301240.
> z poważaniem
> Wydział Rzecznika Prasowego MI
--------------------------------
Szanowni Panowie z Wydziału Rzecznika Prasowego MI,
Moje wystąpienie zostało jednoznacznie zaadresowane. Niewiele mnie mnie
interesuje do kogo zostało skierowane i oświadczam, że nie mam zamiaru
kierować zapytań telefonicznych, natomiast oczekuję odpowiedzi od Adresata
albo Osoby przez Niego uprawnionej. Tak się dobrze składa, że nie występuję
w sprawie osobistej, ale podnoszę problem nieco szerszy, o czym można się
przekonać, jeśli przeczyta się do końca treść mojej korespondencji.
Reasumując, oczekuję odpowiedzi na zadanie pytania w formie takiej jak
przesłana przeze mnie wiadomość, albo jeśli to niemożliwe pocztą lądową.
Brak odpowiedzi w terminie przewidzianym w kodeksie administracyjnym, będę
uważał za przejaw ignorowania mojego wystąpienia i podejmę próbę
zainteresowania problemem mediów nie powiązanych zależnością od organów
rządowych.
Z poważaniem

Zbigniew Andrzej Gintowt
(szczegółowe dane adresowe nadawcy)

Do wiadomości: Kancelaria Sejmu RP

2. Data: 2002-06-18 12:19:54

Temat: Re: Odpowiedş na list do Pana Wicepremiera Marka Pola
Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba najpierw zadac pytanie: czy Panowie i Panie Poslanki, Senatorzy i
Senatorki itp potrafia poslugiwac sie poczta elektroniczna zwane mailem.

W.

3. Data: 2002-06-18 14:25:58

Od: "JC" <j...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Zbig Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> schrieb im Newsbeitrag

Witam.

Ot i zaczyna się następna komedia z życia wzięta.
Proponuję Zbig aby włączyć w ten temat jakiegoś reżysrera
filmowego i zasugerować mu nakręcenie "Sagi naszycz Rządów".
Myślę, że sukces w Cannes byłby pewny.

Zamieniam się w ruskiego pasterza - inż. obserwatora;-)

pozdr. - Józek
_____________________

4. Data: 2002-06-19 09:16:45

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN napisał(a):

> Trzeba najpierw zadac pytanie: czy Panowie i Panie Poslanki, Senatorzy i
> Senatorki itp potrafia poslugiwac sie poczta elektroniczna zwane mailem.

Śmiesz twierdzić że tam są same głąby ? :))

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

5. Data: 2002-06-19 09:18:19

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a):

> [...]
> Proponuję Zbig aby włączyć w ten temat jakiegoś reżysrera
> filmowego i zasugerować mu nakręcenie "Sagi naszycz Rządów".

Tak - a Hollywood byłby w cieniu :)
A może i sitecom w stylu Kiepskich lub 13 Posterunku by wyszedł :))

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

6. Data: 2002-06-19 10:07:46

Od: "Kazimierz Trzaskowski" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zbig Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> napisał
> Do wiadomości: Kancelaria Sejmu RP

A moze w odpowiedzi na taka odpowiedz zawalimy im skrzynke postami
zawierajacymi chocby jedno zdanie takie jak np.: oczekujemy niezwlocznej i
powaznej odpowiedzi merytorycznej na pismo Zbigniewa Andrzeja Gintowta?
Wydaje sie, ze kto jak kto ale wlasnie tutejsi grupowicze powinni wyraznie i
konkretnie poprzec p. Gintowta, ktory zdecydowal sie na sensowne dzialanie w
Waszej przeciez wspolnej sprawie. Moze zamiast umizgiwania sie,
ugrzeczniania, plaszczenia sie przed byle urzedasem czy miejskim
straznikiem, potulnego wypraszanie tego, co nalezy sie jak psu zupa, warto
chocby czasem tupnac i zazadac respektowania swoich praw i swojej obecnosci
w spoleczenstwie?
--

Kazimierz Trzaskowski
a...@p...onet.pl

7. Data: 2002-06-19 10:18:17

Od: "JC" <j...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Jestem ZA.

pozdr. - Jozek
________________

8. Data: 2002-06-19 11:33:05

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a):

> Jestem ZA.

Jo też

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |

9. Data: 2002-06-19 12:57:22

Od: "Trybik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz poszlo :)
Trybik

List do Pana Wicepremiera Marka Pola
Korzystanie z karty parkingowej za granicą (4 - ostatni)
Niewidzialny wózek inwalidzki
Otwarcie LATA - Travelbook.pl
Korzystanie z karty parkingowej za granicą (3)