Odstresuj się, odcham...pograj...

101. Data: 2007-11-06 17:06:57

Temat: Re: Odstresuj się, odcham...pograj...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cezar Matkowski" <g...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:fgomk9$4h1$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "kiszony" <k...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...

> Kolejne etapy rozwoju. Najpierw boimy się dziada (co przyjdzie i
> zabierze), potem ojca (który za wcześnie wróci), a następnie syna (który
> się pojawi) :8]

Jakiego rozwoju?!
Toż to zastój... ;P

102. Data: 2007-11-06 17:07:26

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

103. Data: 2007-11-06 17:08:59

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiszony" <k...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...

> Kolejne etapy rozwoju. Najpierw boimy się dziada (co przyjdzie i
> zabierze), potem ojca (który za wcześnie wróci), a następnie syna (który
> się pojawi) :8]

Genialne:)

Raczej dziecinne...

104. Data: 2007-11-06 17:34:40

Od: kiszony <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lis, 18:08, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "kiszony" <k...@g...com> napisał w
wiadomościnews:1194355168.359874.255040@z9g2000hsf.g
ooglegroups.com...

> Genialne:)
>
> Raczej dziecinne...

Ehhh co to się teraz porobiło z tym starym pokoleniem, wszystko
negują ;P

105. Data: 2007-11-06 20:10:23

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Jader" <J...@u...ibpolsoft.pl> napisał w wiadomości
>>
> Ot przecież szuka sposobów jak zgłupieć -to znalazła kolejny ;)

Skąd Ci przyszło do głowy, że szukam sposobów, by zgłupieć? - ja nie mam
na to czasu po prostu.
Głupieje się, jak się ma go za dużo. A jeśli chodzi o rzeczy, które
wymieniłam, to z nich już też powoli wyrastam...
Technologie się zmieniają, trzeba się uczyć nowych rzeczy - albo wracać
do starych, które w okresie ich zaniedbania poszły naprzód i teraz
trzeba gonić. Jestem z tych, co siedem srok za ogon. Może to nie jest
całkiem dobre, ale... nie mam czasu i ochoty na stres - a o tym była
mowa :-)

--
XL wiosenna

106. Data: 2007-11-06 20:10:32

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> Jednokrotne użycie nie uzasadnia
> użycia terminu o "wyrastaniu z czegoś"...
>
> To jakby rzec: "raz uprawiałam seks
> a potem z tego wyrosłam..."

Tego rzec nie mogę, więc jakie znowu "jakby"?
Wyrosnąć z seksu się nie da - to JAKBY wyrosnąć z życia ;-P

> Typowa kobieta -zawsze używa niewłasciwych narzędzi
> do niewłasciwych zastosowań...

Zawsze! - czy to moja wina, że narzędzia są wymyślane przez mężczyzn i
przez to są takie niedoskonałe i mają ściśle określone, wąskie
zastosowania?
:-)

--
XL wiosenna

107. Data: 2007-11-06 20:11:06

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> W rzyci[u] ;P

KamÓflaRZ ;-PPP

--
XL wiosenna

108. Data: 2007-11-06 20:12:53

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> taaa od dziś zawsze zamiast kobieta lub pani
> bedę piał baba...albo suka...
> w końcu i tak wiadomo o co chodzi ;)

> baba babie też ;)

> tak się mówi -ot jak te twoje 90 zamiast 70 [%]

Dlaczego ja niczego nie rozumiem z tego zaszyfrowanego dialogu? - pewnie
dlatego, że nie znam gier komputerowych. Oto pierwszy raz poczułam się
wyobcowana ;-P

--
XL wiosenna

109. Data: 2007-11-06 20:21:25

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

konrador pisze:

> Niewiele mnie interesuja kaprysy twojego czytnika albo twoje w tym
> momencie. Nie potrafisz postowac/odpowiadac na posty i nie masz ochoty tego
> zmienic tak, aby ludzie nie musieli sie zastanawiac co jest czescia
> cytowana, a co odpowiedza, to oszczedz nam wszystkim swoich madrosci i nie
> postuj wcale.

Ja nie wiem, no! - jak ja nie mogę czegoś odczytać, to nie czytam i już.
Czytam co innego.
Naprawdę, musisz mieć jakiś powód, że się tak męczysz, aby dociec treści
i sensu w skajowych mądrościach...
Ani chybi są ciekawe, co??? //tfu! - miałam się nie podlizywać, i to
jeszcze komu! Tfu! Co za nudy Sky'u wypisujesz! To pewno dlatego
konrador tak usilnie je czyta...
:-)))

--
XL wiosenna

110. Data: 2007-11-06 20:21:26

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tego rzec nie mogę, więc jakie znowu "jakby"?
> Wyrosnąć z seksu się nie da - to JAKBY wyrosnąć z życia ;-P

A wyrosnąć z umiejętności gmyrania
paluchami w patyczkach
się da? ;P

> Zawsze! - czy to moja wina, że narzędzia są wymyślane przez mężczyzn i
> przez to są takie niedoskonałe i mają ściśle określone, wąskie
> zastosowania?
> :-)

Podobno jakieś wkładki higeniczne dla kobiet
projektowała kobieta ginekolog ;)

PO WYBORU
Uwaga: Dziecięca depresja... [z Onetu]
Prosty sposób na nałogi