Oferta 2004 - już mam dość!

1. Data: 2003-10-21 17:43:06

Temat: Oferta 2004 - już mam dość!
Od: "nonnocere" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...

Mam parę pytań, może ktoś zna odpowiedź, bo ja już głupieję, a wszystkie
osoby, które mogły by mi pomóc wyjechały :(
Dwa pierwsze pytania dotyczą opieki długoterminowej.

1. punkt w poradnii opieki paliatywnej - o co właściwie chodzi z tymi
punktami. Czyli na przykład porada lekarska jest warta ileś tam punktów? Ile
tych punktów może być warta i na ile wycenić taki punkt?

2. osobodzień w hospicjum domowym - czyli na przykład jeśli mamy średnio
około 15 chorych jednocześnie to oferta będzie na 15 razy 365 dni? Dobrze
rozumuję? Na ile wycenić taki osobodzień?

3. Na polisie OC ma być jakiś zapis odnośnie WZW i HIV, a w PZU w którym mamy
polisę, jakoś nie bardzo wiedzą o co chodzi. Jest koniczny ten zapis?

Z góry dzięki dobre duszyczki za pomoc :)

2. Data: 2003-10-21 20:43:40

Temat: Re: Oferta 2004 - już mam dość!
Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Ile
> tych punktów może być warta i na ile wycenić taki punkt?

Zaczęło się od punktów w stomatologii. Każda czynność i wszystkie materiały
były wypunktowane.
Domyślam się, że podobna zasada ma rządzić teraz wszystkimi usługami
medycznymi. Czyli pierwsze badanie ocenić inaczej , kolejne inaczej, te z
badaniami dodatkowymi inaczej a wizytę rodziny jeszcze inaczej.
> 2. osobodzień w hospicjum domowym - czyli na przykład jeśli mamy średnio
> około 15 chorych jednocześnie to oferta będzie na 15 razy 365 dni? Dobrze
> rozumuję? Na ile wycenić taki osobodzień?

W szpitalach przelicza sie to na liczbę łóżek. Liczba łóżek razy liczba dni
okresu czasu rozliczeniowego. Czy rozliczenie bedzie miesieczne, kwartalne
czy roczne?
Trzeba uwzględnić nieubezpieczonych! Kiedyś uwzględniało się kasę branzową i
obce oraz właśnie nieubezpieczonych. Co do ceny to jestem na bieżąco z
cenami osobodnia na oddziale, ale myślę, że w opiece paliatywnej będzie to
ok. 60-70% tej ceny czyli ok. 65-75 zł.

Tyle wiem. Mam nadzieję, że coś wyjasniłam
ela

3. Data: 2003-10-22 07:04:31

Od: "" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. punkt w poradnii opieki paliatywnej - o co właściwie chodzi z tymi
> punktami. Czyli na przykład porada lekarska jest warta ileś tam punktów? Ile
> tych punktów może być warta i na ile wycenić taki punkt?
Nie wiem jak jest w opiece paliatywnej ale w AOS porady mają wartośc 1, 4 lub 7
pkt. Wartość punktu? A to zagadka... ostatnio min. zdrowia mówił że będzie to
10 zł

> 2. osobodzień w hospicjum domowym - czyli na przykład jeśli mamy średnio
> około 15 chorych jednocześnie to oferta będzie na 15 razy 365 dni? Dobrze
> rozumuję? Na ile wycenić taki osobodzień?
W materiałach informacyjnych na samym końcu masz tabelkę w której podano liczbę
punktów za tzw. osobodni np. hospicjum domowe - 4 pkt osobodzień

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2003-10-22 09:06:24

Od: "nonnocere" <m...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...pl> napisał(a):

> [...]
lub 7
> pkt. Wartość punktu? A to zagadka... ostatnio min. zdrowia mówił że będzie

Dałam 9,50 :) Ale słyszałam, że niektórzy dają 5 zł (dotyczy opieki
paliatywnej). Czyli jedni dają 10 zł a inni 5 zł (w ramach tego samego);)

> W materiałach informacyjnych na samym końcu masz tabelkę w której podano
liczbę

> punktów za tzw. osobodni np. hospicjum domowe - 4 pkt osobodzień

Za osobodzień (hospicjum domowe) też są różne wersje - jedni dają 4 zł, a
inni 16 - bądź tu człowieku mądry z czymś takim :) Jak daje się za dużo
to "mają" podstawy by z góry odrzucić ofertę - bez negocjacji. Chyba dam 5
asekuracyjnie ;).

Czuję się jakbym grała w totolotka :)

Pozdrawiam, Madzia

5. Data: 2003-10-22 15:17:40

Od: "Wujek" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to "mają" podstawy by z góry odrzucić ofertę - bez negocjacji. Chyba dam 5

nie dawaj 5 :)
po to piszesz ofertę cenową aby później negocjować ceny.
w funduszu na szkoleniu mówili że punkt w AOS wynosi max 10zł
i powinnaś bezwzględnie dać maximum. Jeżeli okaże się że dałaś
5 a fundusz innym zapłaci po 10 to będzie biedny kontrakt :)

na podstawie czego twierdzisz że mają jakiekolwiek podstawy aby odrzucić
ofertę ?
odzrzucić mogą jak nie spełniasz warunków zawartych w istotnych materiałach
informacyjnych. A cena jest po to aby ją negocjować...
Chociaż znając życie to i tak obetną ile się da ...

ps . osoby piszące ofertę na szpital sprawdzajcie czy jakis lekarz nie
wystepuje równocześnie
w szpitalu i w specjalistyce w tych samych godzinach :) przyczepią się wtedy
na maxa. Podzielcie dobrze etaty.

pozdro,
Wuj

porozmawiajmy
porozmawiamy
stwierdzenie ciazy w badaniu ginekologicznym
Tak oto zostałem repem ;)
Re: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...