« poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2003-10-21 16:32:51
Temat: Tak oto zostałem repem ;)Po długich staraniach udało mi się w końcu zająć stanowisko. Dzisiaj
pierwszy dzień w pracy - cóż za urokliwy fach... Priorytetem na co dzień
jest przebicie się przez kolejkę w przychodni. Lekarze (poza małymi
wyjątkami) są bardzo przyjaźni i wyrozumiali, ku mojemu miłemu zaskoczeniu.
Za to tłum pacjentów potrafi mnie zlinczować i jest to największa bolączka.
Mit repa z torbą pełną drogich prezentów siedzącego u doktora nie ułatwia mi
sprawy. Najśmieszniej jest, gdy na korytarzu spotyka się kolegów z innych
firm i zaczyna rozmowę. Długo by opowiadać...
Tak na marginesie; Drodzy Pacjenci, zrozumcie ze nie możemy czekać
codziennie w 10 kolejkach ;)
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
2. Data: 2003-10-21 16:39:39
Temat: Re: Tak oto zostałem repem ;)
Użytkownik "Magister" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bn3n4m$ria$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Po długich staraniach udało mi się w końcu zająć stanowisko.
Gratulacje !!!
> Tak na marginesie; Drodzy Pacjenci, zrozumcie ze nie możemy czekać
> codziennie w 10 kolejkach ;)
Hmmm, przychodnia jest dla pacjentów, a nie przedstawicieli firm ;)
--
Jola
Nakarm głodne dziecko
www.pajacyk.pl
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
3. Data: 2003-10-21 16:41:31
Temat: Re: Tak oto zostałem repem ;)Czym zajmuje się REP?
Imoe
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
4. Data: 2003-10-21 16:44:56
Temat: Re: Tak oto zostałem repem ;)
Użytkownik "Magister" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bn3n4m$ria$1@nemesis.news.tpi.pl...
Priorytetem na co dzień jest przebicie się przez kolejkę w przychodni.
Tak na marginesie; Drodzy Pacjenci, zrozumcie ze nie możemy czekać
codziennie w 10 kolejkach ;)
Tak na marginesie to jak ktoś chce wejść poza kolejnościa to powinien
zapytać wszystkich oczekujących .
Czas człowieka czekającego w kolejce do lekarza jest równie cenny jak repa .
Jak ma sprawę do lekarza to może się z nim umówić po godzinach przyjęć
pacjentów (powodzenia !) ,
nie zaś w czasie za który płaci pacjent .
O dobrych obyczajach nie wspomnę , bo to chyba temat mało popularny w tych
kręgach.
Pozdrawiam
Darek
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
5. Data: 2003-10-21 16:46:15
Temat: Re: Tak oto zostałem repem ;)Dnia 2003-10-21 18:32:51 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Magister* skreślił te oto słowa:
> Tak na marginesie; Drodzy Pacjenci, zrozumcie ze nie możemy czekać
> codziennie w 10 kolejkach ;)
Drogi Repie, zrozum, ze jak sie jest zdrowym to sie w kolejce nie czeka, a
jak sie jest chorym to chce sie jak najszybciej wejsc do gabinetu i wrocic
do domu, zeby w koncu moc sie polozyc... Drogi Repie, jesli nie jestes
inwalida wojennym albo kobieta w ciazy to zrozum pacjentow, ktorzy nie
siedza dla przyjemnosci w poczekalni :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl
O wszystkim decyduje środowisko. Dlatego anioły fruwające w niebie mają
piękne skrzydła, natomiast anioły chodzące po ziemi mają piękne nogi.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
6. Data: 2003-10-21 17:05:19
Temat: Re: Tak oto zostałem repem ;)
Użytkownik "Magister" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bn3n4m$ria$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Po długich staraniach udało mi się w końcu zająć stanowisko. Dzisiaj
> pierwszy dzień w pracy - cóż za urokliwy fach... Priorytetem na co dzień
> jest przebicie się przez kolejkę w przychodni. Lekarze (poza małymi
> wyjątkami) są bardzo przyjaźni i wyrozumiali, ku mojemu miłemu
zaskoczeniu.
> Za to tłum pacjentów potrafi mnie zlinczować i jest to największa
bolączka.
> Mit repa z torbą pełną drogich prezentów siedzącego u doktora nie ułatwia
mi
> sprawy. Najśmieszniej jest, gdy na korytarzu spotyka się kolegów z innych
> firm i zaczyna rozmowę. Długo by opowiadać...
> Tak na marginesie; Drodzy Pacjenci, zrozumcie ze nie możemy czekać
> codziennie w 10 kolejkach ;)
Witaj. Pewnie nie zaszkodzi Ci dowiedzieć się, w jakim fachu zacząłeś pracę.
Kiedyś ukazał się taki artykuł:
http://kiosk.onet.pl/art.html?NA=1&ITEM=1112345&KAT=
245
Pozdrawiam
Krystyna
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
7. Data: 2003-10-21 17:41:33
Temat: Re: Tak oto zostałem repem ;)bn3n4m$ria$...@n...news.tpi.pl,
Magister <m...@w...pl>:
> Tak na marginesie; Drodzy Pacjenci, zrozumcie ze nie możemy czekać
> codziennie w 10 kolejkach ;)
Odwiedzajcie lekarzy POZA godzinami przyjec, do cholery...
Tez myslalem, ze przywale Twojemu koledze, jak wlazl przede mna do
gabinetu - naprawde bardzo zle sie czulem wtedy.
--
Robert
User in front of @ is fake, actual user is: mkarta
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
8. Data: 2003-10-21 17:42:22
Temat: Re: Tak oto zostałem repem ;)In article <4...@n...onet.pl>, Imoe wrote:
> Czym zajmuje się REP?
Absolutnie nie reklamą produktów firm farmaceutycznych. 'Utrzymuje dobre
kontakty' tych firm z lekarzami.
--
Samotnik
www.zagle.org.pl
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
9. Data: 2003-10-21 18:16:53
Temat: Re: Tak oto zostałem repem ;)>Czym zajmuje się REP?
Akwizycją leków de facto.:-)))
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik dejacheryzacji Usenetu.
Usuń "nie.", "cierpie.", "spamu." i ".qvx" z mego adresu w nagłówku.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
10. Data: 2003-10-21 18:18:59
Temat: Re: Tak oto zostałem repem ;)A dla kogo jest przychodnia?
Akwizytorzy farmaceutyczni czasami za dużo sobie wyobrażają.
BTW. Na jednym z pubów był tekst - "Psów i akwizytorów wprowadzać nie
wolno..:-)))
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik dejacheryzacji Usenetu.
Usuń "nie.", "cierpie.", "spamu." i ".qvx" z mego adresu w nagłówku.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |