Tak oto zostałem repem ;)

1. Data: 2003-10-21 16:32:51

Temat: Tak oto zostałem repem ;)
Od: "Magister" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po długich staraniach udało mi się w końcu zająć stanowisko. Dzisiaj
pierwszy dzień w pracy - cóż za urokliwy fach... Priorytetem na co dzień
jest przebicie się przez kolejkę w przychodni. Lekarze (poza małymi
wyjątkami) są bardzo przyjaźni i wyrozumiali, ku mojemu miłemu zaskoczeniu.
Za to tłum pacjentów potrafi mnie zlinczować i jest to największa bolączka.
Mit repa z torbą pełną drogich prezentów siedzącego u doktora nie ułatwia mi
sprawy. Najśmieszniej jest, gdy na korytarzu spotyka się kolegów z innych
firm i zaczyna rozmowę. Długo by opowiadać...
Tak na marginesie; Drodzy Pacjenci, zrozumcie ze nie możemy czekać
codziennie w 10 kolejkach ;)

2. Data: 2003-10-21 16:39:39

Temat: Re: Tak oto zostałem repem ;)
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magister" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Po długich staraniach udało mi się w końcu zająć stanowisko.
Gratulacje !!!

> Tak na marginesie; Drodzy Pacjenci, zrozumcie ze nie możemy czekać
> codziennie w 10 kolejkach ;)

Hmmm, przychodnia jest dla pacjentów, a nie przedstawicieli firm ;)
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2003-10-21 16:41:31

Od: "Imoe" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym zajmuje się REP?

Imoe

4. Data: 2003-10-21 16:44:56

Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Tak na marginesie to jak ktoś chce wejść poza kolejnościa to powinien
zapytać wszystkich oczekujących .
Czas człowieka czekającego w kolejce do lekarza jest równie cenny jak repa .
Jak ma sprawę do lekarza to może się z nim umówić po godzinach przyjęć
pacjentów (powodzenia !) ,
nie zaś w czasie za który płaci pacjent .
O dobrych obyczajach nie wspomnę , bo to chyba temat mało popularny w tych
kręgach.

Pozdrawiam
Darek

5. Data: 2003-10-21 16:46:15

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-21 18:32:51 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Magister* skreślił te oto słowa:

> Tak na marginesie; Drodzy Pacjenci, zrozumcie ze nie możemy czekać
> codziennie w 10 kolejkach ;)

Drogi Repie, zrozum, ze jak sie jest zdrowym to sie w kolejce nie czeka, a
jak sie jest chorym to chce sie jak najszybciej wejsc do gabinetu i wrocic
do domu, zeby w koncu moc sie polozyc... Drogi Repie, jesli nie jestes
inwalida wojennym albo kobieta w ciazy to zrozum pacjentow, ktorzy nie
siedza dla przyjemnosci w poczekalni :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

6. Data: 2003-10-21 17:05:19

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> firm i zaczyna rozmowę. Długo by opowiadać...
> Tak na marginesie; Drodzy Pacjenci, zrozumcie ze nie możemy czekać

Witaj. Pewnie nie zaszkodzi Ci dowiedzieć się, w jakim fachu zacząłeś pracę.
Kiedyś ukazał się taki artykuł:
http://kiosk.onet.pl/art.html?NA=1&ITEM=1112345&KAT=
245

Pozdrawiam
Krystyna

7. Data: 2003-10-21 17:41:33

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bn3n4m$ria$...@n...news.tpi.pl,
Magister <m...@w...pl>:

> Tak na marginesie; Drodzy Pacjenci, zrozumcie ze nie możemy czekać
> codziennie w 10 kolejkach ;)

Odwiedzajcie lekarzy POZA godzinami przyjec, do cholery...

Tez myslalem, ze przywale Twojemu koledze, jak wlazl przede mna do
gabinetu - naprawde bardzo zle sie czulem wtedy.

--
Robert

8. Data: 2003-10-21 17:42:22

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

In article <4...@n...onet.pl>, Imoe wrote:
> Czym zajmuje się REP?

Absolutnie nie reklamą produktów firm farmaceutycznych. 'Utrzymuje dobre
kontakty' tych firm z lekarzami.
--
Samotnik
www.zagle.org.pl

9. Data: 2003-10-21 18:16:53

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Czym zajmuje się REP?
Akwizycją leków de facto.:-)))
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik dejacheryzacji Usenetu.

10. Data: 2003-10-21 18:18:59

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

A dla kogo jest przychodnia?
Akwizytorzy farmaceutyczni czasami za dużo sobie wyobrażają.
BTW. Na jednym z pubów był tekst - "Psów i akwizytorów wprowadzać nie
wolno..:-)))
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik dejacheryzacji Usenetu.

Re: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...
Re[2]: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...
Re: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...
Re: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...
pigulki- rigevidon