stwierdzenie ciazy w badaniu ginekologicznym

1. Data: 2003-10-21 16:35:47

Temat: stwierdzenie ciazy w badaniu ginekologicznym
Od: "parmalat" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Czy badanie ginekologiczne na okolicznosc stwierdzenia ciazy zawsze da
jednoznaczny wynik, jezeli zaawansowanie ciazy to przelom pierwszego i
drugiego trymestru?

2. Data: 2003-10-21 16:37:41

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "parmalat" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
da
> jednoznaczny wynik, jezeli zaawansowanie ciazy to przelom pierwszego i

mój lekarz stwierdził moją ciąze w 3 tygodniu trwania przez normalne badanie
dopochwowe.
pzdr.
p.

Tak oto zostałem repem ;)
Re: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...
Re[2]: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...