Ofiary

1. Data: 2013-10-29 02:11:31

Temat: Ofiary
Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właściwie w sprawie pedofili powinniśmy posłuchać ofiar, co mają dopowiedzenia, by
uniknąć medialnych manipulacji, które podobno piszą i gadają co chcą. Dwa króciutkie
filmy.

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/ofiara-pedo
fila-po-slowach-abp-michalika-lzy-przez-wiele-godzin
-plynely-mi-po-policzkach,363702.html

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/czulem-wsty
d-i-ponizenie-ofiara-proboszcza-pedofila-byly-ksiadz
,360593.html

2. Data: 2013-10-31 09:05:00

Temat: Re: Ofiary
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-29 02:11, Adrenalinka pisze:
> Właściwie w sprawie pedofili powinniśmy posłuchać ofiar, co mają dopowiedzenia, by
uniknąć medialnych manipulacji, które podobno piszą i gadają co chcą. Dwa króciutkie
filmy.

Standard - 10, 20, 50 lat temu taki i taki ksiądz się do mnie dobierał.
Osobi scie nie słyszałem o sprawie w której to ofiara doczołgała się do
posterunku policji i zgłosiła gwałt, później obdokcja lekarska, badania
laboratoryjne, no i za 3 dni policja puka do drzwi zboka, a za tydzień
sąd bez żadnych niczyich wątpliwości wydaje wyrok.

3. Data: 2013-10-31 13:00:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 Oct 2013 09:05:00 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
> laboratoryjne, no i za 3 dni policja puka do drzwi zboka, a za tydzień
> sąd bez żadnych niczyich wątpliwości wydaje wyrok.

Bo do tego potrzebne jest dochodzenie, a nie oskarżenia. Że osobiscie nie
słyszałeś, to nie znaczy, ze nie było.
--
XL
W polskiej historii istnieją dwie tradycje, które mają taki sam wpływ na

4. Data: 2013-10-31 14:02:32

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Są i obecne oskarżenia i te dawne oskarżenia, chodzi o to że jak media nagłośniły
skandale, to zaczeły odzywać się ofiary i tworzyć stowarzyszenia, bo jak masz z tym
byłym księdzem, jednosta nie wygra z kościołem. Tak więc ludzie dowiedzieli się przez
media że nie są wyjątkiem.

5. Data: 2013-10-31 21:45:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 Oct 2013 09:05:00 +0100, Trybun napisał(a):

> Standard - 10, 20, 50 lat temu taki i taki ksiądz się do mnie dobierał.
> Osobi scie nie słyszałem o sprawie w której to ofiara doczołgała się

Ale że standardem jest oskarżanie polatach, to fakt - i właśnie to jest
bardzo podejrzane. Hint: "syndrom falszywych wspomnień" - forever.
--

igrzyska czy chleb?
Nareszcie
Atak nienawiści w Łodzi