Oficjalnie przepraszam Sendera za "anonima"

1. Data: 2010-01-01 20:37:49

Temat: Oficjalnie przepraszam Sendera za "anonima"
Od: Ekati <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

rowse_thread/threa...

> tyle tych senderów już się tu porobiło
> i podejrzeń o bycie nim rożnych przez rożnych,
> że chyba sam się już trochę pogubiłem, kto jest lub był kim
> dziwna jesteś, ale skoro ci na tym tak zależy, to zróbmy tak:
> ty przeprosisz mnie za tego gnojka kurwa-trenRa, jak go na to nie stać,
> tak od serca, jak anonim anonima,
> a ja w zamian więcej tu nie napiszę, pasuje?

Teraz Ty dotrzymaj obietnicy, wierze,że jesteś człowiekiem honoru.
Dziekuję.
____
ekati

2. Data: 2010-01-01 21:19:58

Temat: Re: Oficjalnie przepraszam Sendera za "anonima"
Od: Ekati <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sty, 21:37, Ekati <f...@o...pl> wrote:

rowse_thread/threa...

> Teraz Ty dotrzymaj obietnicy, wierze,że jesteś człowiekiem honoru.
> Dziekuję.
> ____
> ekati

ps i nie chodzi o to żebyś przestał pisać, bo wnosisz tu powiew
świeżości i różne takie. Po prostu przestań trolowac i zacznij być
sobą :)
dziękuję :)
____
ekati

3. Data: 2010-01-02 07:12:19

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ekati napisał:

> ps i nie chodzi o to żebyś przestał pisać, bo wnosisz tu powiew
> świeżości i różne takie. Po prostu przestań trolowac i zacznij być
> sobą :)
> dziękuję :)

podszywanie sie pod innych to juz raczej trollowaniem nie jest

--
bla

4. Data: 2010-01-02 07:47:01

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net> wrote in message

> podszywanie sie pod innych to juz raczej trollowaniem nie jest

Dowcipem też nie, to buractwo najniższych lotów.

5. Data: 2010-01-02 08:21:14

Od: "Mój Pan" <p...@p...hostil.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> "gazebo" <g...@c...net> wrote in message

> Dowcipem też nie, to buractwo najniższych lotów.

Zobacz ilu Janów Kowalskich podszywa się pod Jana Kowalskiego:
http://www.google.pl/#hl=pl&q=Jan+Kowalski&lr=&aq=f&
oq=Jan+Kowalski&fp=c2c42613bf02c3f8
Krezus

6. Data: 2010-01-02 11:02:07

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Ekati pisze:
> [...]
>
> ps i nie chodzi o to żebyś przestał pisać, bo wnosisz tu powiew
> świeżości i różne takie. Po prostu przestań trolowac i zacznij być

o nie, drobny cwaniaczku, nie wykpisz się takim tanim oszustwem,
jak chcesz amnestii dla swojego kurwa-kolesia,
to masz przeprosić mnie, zwykłego sympatycznego anonima, jakich tu nas
większość,
za niego chamstwo wobec mnie i innych, a nie za swoje słowa do sendera,
choć jeśli senderowi faktycznie zawróciłaś w głowie poezją o miłości,
to nie zdziwiłbym się, gdyby go zraniły - ale to już wasza sprawa i sama
sobie ją załatw.
jeśli o mnie chodzi, to oczywiście wołałbym nie używać już nicka tego
kurwa-chama, a że dyskutować z jego kurwa-kolesiami i
kurwa-koleżaneczkami też mi się za bardzo jakość nie chce,
więc przyłóż sie do tych przeprosiny zwykłymi szczerymi słowami, bo
oficjalnie to możesz pisać sobie do gminy,
a jak powiedziałem, w ten sposób uwolnisz swojego kolesia ode mnie,
a mnie od zobowiązania pisania tutaj.
to chyba uczciwy układ, nie wydaje ci sie?

7. Data: 2010-01-02 11:12:57

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tren R napisał:
> jeśli o mnie chodzi, to oczywiście wołałbym nie używać już nicka tego

nie pierdacz pimpek i sie nie zal tylko uzywaj do woli

--
bla

8. Data: 2010-01-02 11:18:33

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> nie pierdacz pimpek i sie nie zal tylko uzywaj do woli

nie o to chodzi, że mi żal,
tylko jeszcze nigdy takim idiotą i chamem nie byłem,
więc żeby to ktoś choć ciut inteligentniejszy był,
wcale dużo nie chcę, tylko choć ciutkę,
ot takie maleńkie życzenie w nowym, ponoć szczęśliwym roku ;-)

9. Data: 2010-01-02 11:24:07

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tren R napisał:

> [...]
> wcale dużo nie chcę, tylko choć ciutkę,
> ot takie maleńkie życzenie w nowym, ponoć szczęśliwym roku ;-)

w twoim przypadku brak jest zdrowych przypadkow, pimpku

--
bla

10. Data: 2010-01-02 11:28:20

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> w twoim przypadku brak jest zdrowych przypadkow, pimpku

to może kurwa sam przez chwilkę mógłbyś poudawać tu kogoś choć odrobinkę
inteligentniejszego, hę?
żebym choć przez chwilkę nie musiał czuć się tak wyalienowany wśród
takich naukowców jak ty ;-)

SYN
Wiesz że Tobie.....
Zyczenia