Witajcie w nowym roku!

1. Data: 2010-01-01 23:14:42

Temat: Witajcie w nowym roku!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oby się Wam w nowym roku wszystko darzyło, szczęściło, udawało i układało!
Jako i mnie oraz MSK, mam nadzieję, jak dotąd :-)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0cb81e3514315f1d
.html
:-)
--

Ikselka.//tradycyjne zdjęcie tym razem nie w Sylwestra, ale w Nowy Rok

2. Data: 2010-01-02 10:35:48

Temat: Re: Witajcie w nowym roku!
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> [...]
.html
> :-)
> Ikselka.//tradycyjne zdjęcie tym razem nie w Sylwestra, ale w Nowy Rok

wrodzona przyzwoitość i poczucie estetyki nakazują mi tu stwierdzić.
że nie często widzi się tak uroczą kobietę w dodatku o tak przepięknym
uśmiech.
jednak chyba nie powinno się zamieszczać swoich fotek w usenecie,
no bo jak teraz przeciętny chamowaty facet może się zirytować na
posiadaczkę tak przemiłej buzi?
to jest chyba trochę nie fair ;-)

3. Data: 2010-01-02 10:47:07

Od: Ekati <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Sty, 00:14, XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> :-)
> --
>
> Ikselka.//tradycyjne zdjęcie tym razem nie w Sylwestra, ale w Nowy Rok

O widzisz...dopiero zobaczyłam.
Zgadzam się z przedpiścą...wyglądasz glamour :))))
____
a niech tam, Iza :)

4. Data: 2010-01-02 11:00:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 02 Jan 2010 11:35:48 +0100, tren R napisał(a):

> [...]
> jednak chyba nie powinno się zamieszczać swoich fotek w usenecie,
> no bo jak teraz przeciętny chamowaty facet może się zirytować na

Czy jest jakaś emotikonka na oznaczenie rumieńców? Moze to: ;8)

Dzięki za miłe słowa, baaaaardzo miłe słowa :-)
Rumienię się podwójnie - bo czyżbym kiedykolwiek w przypływie złej babskiej
krwie powiedziała, że jesteś chamowaty??? Łojej, wycofuję i wydrapuję temi
pazurami z ekranu!

--

Ikselka.

5. Data: 2010-01-02 11:03:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Jan 2010 02:47:07 -0800 (PST), Ekati napisał(a):

:-)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0cb81e3514315
f1d.html

> O widzisz...dopiero zobaczyłam.
> Zgadzam się z przedpiścą...wyglądasz glamour :))))

Dzięki! Stara się człowiek, póki może... ;-PPP

> ____
> a niech tam, Iza :)

:-D
--

Ikselka. //jeszcze mnie wszystko boli od tańca... i chodzę na piętach, bo
pod małymi palcami stóp (dziwne...) mam pęcherze, he he, moje wystrzałowe

6. Data: 2010-01-02 11:19:21

Od: Ekati <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Sty, 12:03, XL <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Sat, 2 Jan 2010 02:47:07 -0800 (PST), Ekati napisa (a):

:-)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0cb81e3514315
f1d.html

> Dzieki! Stara sie czlowiek, poki moze... ;-PPP

A to nie długo moze byyyyyyyyyyyyyć - jak by Pawlak powiedział ;)

> :-D
A co musze cos czasem zmienić w swoim łezpadloe ;)

Czeba cierpiec dla piekna :)
___
Iza

7. Data: 2010-01-02 11:29:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Jan 2010 03:19:21 -0800 (PST), Ekati napisał(a):

:-)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0cb81e3514315
f1d.html

> A to nie długo moze byyyyyyyyyyyyyć - jak by Pawlak powiedział ;)

A myślisz, że żartuję o zdawaniu sobie sprawy z nieustającej i realnej
perspektywy "niedożycia następnego dnia"? - mam świadomość ulotności
pięknych chwil... i dlatego staram się niczego z nich nie uronić. Serio.
Nie zawsze mi się udaje, bo trace sporo z nich na głupoty, ale chyba
średnią mam mimo to dobrą, relatywnie...

> A co musze cos czasem zmienić w swoim łezpadloe ;)

> Czeba cierpiec dla piekna :)
> ___
> Iza

Oj, trzeba. I tak te buty kocham i założę je jeszcze nie raz i nie dwa -
mam nadzieję...
--

Ikselka.

8. Data: 2010-01-02 13:24:06

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> Oby się Wam w nowym roku wszystko darzyło, szczęściło, udawało i układało!
> Jako i mnie oraz MSK, mam nadzieję, jak dotąd :-)
> [...]

No pięknie!
Razem z mężem wyglądacie jak prezydencka para! :)

Ewa

9. Data: 2010-01-02 13:24:53

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
.html

> No pięknie!
> Razem z mężem wyglądacie jak prezydencka para! :)

Oczywiście nie trzeba kojarzyć z obecnie nam panującą. ;)

Ewa

10. Data: 2010-01-02 13:33:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 02 Jan 2010 14:24:06 +0100, medea napisał(a):

.html

> No pięknie!
> Razem z mężem wyglądacie jak prezydencka para! :)

Jesteśmy kompletnie wyzuci z tego typu (oraz niemal wszelkich innych)
ambicji, może właśnie dlatego razem ciągle dobrze wyglądamy ;-)
Dzięki i pozdrawiamy Cię serdecznie.
--

Ikselka.

Oficjalnie przepraszam Sendera za "anonima"
SYN
Wiesz że Tobie.....
Zyczenia
Szczęśliwego Nowego Roku