SYN

1. Data: 2010-01-01 15:32:05

Temat: SYN
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój syn najstarszy, jeszcze kawaler:

http://www.youtube.com/watch?v=2XbYa008ppg

:-)))

2. Data: 2010-01-02 09:02:28

Temat: Re: SYN
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message
news:hhl56c$rai$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Mój syn najstarszy, jeszcze kawaler:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=2XbYa008ppg
>
> :-)))

Już zgolił - opieprzyłem, bo wyglądał jak nastojaszczyj jewrej, ale nie
ogolił się na gładko bo mu najęta sprzątaczka gdzieś położyła maszynkę do
golenia:
Gra sobie "Romance anonimo" Joaquin'a Rodrigo, trochę słabo, bo nie ma
czasu na codzienne ćwiczenia.
http://www.youtube.com/watch?v=L5V4-MD9IGA

3. Data: 2010-01-02 09:15:40

Od: Zibi <z...@o...ca> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:
> Mój syn najstarszy, jeszcze kawaler:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=2XbYa008ppg
>
> :-)))

:D
Pewnie podobnych z wyglądu widział niegdyś Lepper w Klewkach ;))

czołem!
Zibi

4. Data: 2010-01-02 09:30:29

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zibi" <z...@o...ca> wrote in message

> :D
> Pewnie podobnych z wyglądu widział niegdyś Lepper w Klewkach ;))

He..he, to znaczy, że samych Polaków tam spotkał.

5. Data: 2010-01-02 09:35:56

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> golenia:
> Gra sobie "Romance anonimo" Joaquin'a Rodrigo, trochę słabo, bo nie ma

Ja (9:55) (Prawusek = Panslavista)
To się ogol na gładko byś wygladał i zarzuć jeszcze raz
Jerzy Dąbrowski (9:56) (Junior = najstarszy syn Panslavisty)
nie moge bo sprzataczka gdzies mi moja maszynke zapodziala
Ja (9:58)
dobrze ci idzie, teraz 4 godziny dziennie ćwiczenie palcówek
Ja (9:58)
kobieta pomaga na palcówki - włosianka chetna jest i palców nie wysusza
Jerzy Dąbrowski (9:59)
bylby otwor bylyby i palcowki

6. Data: 2010-01-02 09:37:48

Od: Ekati <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Sty, 10:02, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> golenia:
>     Gra sobie "Romance anonimo" Joaquin'a Rodrigo, trochę słabo, bo nie ma

To Twój syn? :)
Ma ładny nos i dołek w brodzie ...serio... pozdrowienia
dla błękitnokrwistego potomka ;)
____
ekati
ps. tez kiedyś brzdąkałam :/

7. Data: 2010-01-02 09:54:37

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ekati" <f...@o...pl> wrote in message
.googlegroups.com...
> [...]

To Twój syn? :)
Ma ładny nos i dołek w brodzie ...serio... pozdrowienia
Zawsze można (a nawet trzeba - dobre na chandrę) wrócić...

Nie wiem, czy ma ładny nos - Polak to Polak, pozostali dwaj też mają
ładne profile a i en face do przyjęcia, ale tylko średni sie ożenił. Za to
ma już syna - mam chwilowo zapewnioną ciągłość rodu.

8. Data: 2010-01-02 10:02:39

Od: Ekati <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Sty, 10:54, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> ekati
> ps. tez kiedyś brzdąkałam :/

> Zawsze można (a nawet trzeba - dobre na chandrę) wrócić...

Nie chce mi sie ostatnio nasze długie paznokcie ...ciężko z takimi
grać :D
Pisze... i to mi wystarcza na razie :)

> Nie wiem, czy ma ładny nos - Polak to Polak, pozostali dwaj też mają
> ładne profile a i en face do przyjęcia, ale tylko średni sie ożenił. Za to
> ma już syna - mam chwilowo zapewnioną ciągłość rodu.

A nie Polacy nie miewają ładnych profili? :D lol
Mi się podobają tz garbate nosy... no może nie az jak 'klamka od
zakrystii ' ale coś takiego.
I dołek w brodzie tez jest wery męski ...za to kobiecie nie pasuje. Na
szczęście ja go nie odziedziczyłam po tacie :)
____
ekati
ps. ale poczucie własnej wartości to wyssał z Twojego
palca...nie? ;DDDD
I dobrze tak powinno być :)

Wiesz że Tobie.....
Zyczenia