Dosiego Roku 2100 :)

1. Data: 2009-12-31 12:14:49

Temat: Dosiego Roku 2100 :)
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Jak sobie pościelisz - tak się wyśpisz
2. Tak krawiec kraje jako mu materii staje
/Mądrość ludowa/

Życzę wszystkim zaradności w zdobywaniu łóżek do ścielenia
i materiału do krojenia.

Dosiego Roku Hej :-)

Dziadek Edek ;D

2. Data: 2009-12-31 12:24:16

Temat: Re: Dosiego Roku 2100 :)
Od: "oxana" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> 1. Jak sobie pościelisz - tak się wyśpisz

to się wyśpij w trumnie

3. Data: 2009-12-31 12:26:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> [...]
> 2. Tak krawiec kraje jako mu materii staje
> /Mądrość ludowa/
>
> Życzę wszystkim zaradności w zdobywaniu łóżek do ścielenia

Robaczku, pomyliłeś się o 90 lat! :)

Niech i Tobie się dobrze wiedzie!

Ewa

4. Data: 2009-12-31 12:27:34

Od: Tony Hawk <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-31 13:14, Robakks pisze:
> [...]
> 2. Tak krawiec kraje jako mu materii staje
> /Mądrość ludowa/
>
> Życzę wszystkim zaradności w zdobywaniu łóżek do ścielenia

'Mądrość ludzi jest szaleństwem w oczach Boga. Jeśli posłuchamy głosu
dziecka, które mieszka w naszej duszy, oczy nasze znowu nabiorą blasku.
A jeśli nie utracimy więzi z tym dzieckiem, to nigdy nie utracimy więzi
z życiem.' Paulo Coelho

Życzę wszystkim podtrzymania tej więzi :-)
--
Tony Hawk

5. Data: 2009-12-31 12:43:20

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Posłuchaj głosu swojego wewnętrznego dziecka, a ono odda Ci swoje zęby".
Pratchett.

PS. Wybacz, nie mogłam się powstrzymać.

6. Data: 2009-12-31 12:43:38

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczęśliwego N.R wszystkim.
Ale będę upierać się (na razie) przy 2010.

MK

7. Data: 2009-12-31 13:05:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 Dec 2009 13:14:49 +0100, Robakks napisał(a):

> [...]
> 2. Tak krawiec kraje jako mu materii staje
> /Mądrość ludowa/
>
> Życzę wszystkim zaradności w zdobywaniu łóżek do ścielenia

Świetnej zabawy z dzisiaj na jutro (a kto w domku zostaje, to w "białej
sali" też może się nieźle zabawić...), a już od jutra spełnienia wszystkich
marzeń!!!
--

...Wszystkim Grupowiczom życzy Ikselka.

8. Data: 2009-12-31 13:19:08

Od: Tony Hawk <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-31 13:43, Vilar pisze:
> "Posłuchaj głosu swojego wewnętrznego dziecka, a ono odda Ci swoje zęby".
> Pratchett.
>
> PS. Wybacz, nie mogłam się powstrzymać.

Masz na myśli pisanie nad postem poprzednika?
Zęby, bym mógł gryźć, bo jako dziadek nie mam swoich :-)

Co mam Ci wybaczyć? :-)
--
Tony Hawk

9. Data: 2009-12-31 14:10:57

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Gru, 13:14, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> [...]
> 2. Tak krawiec kraje jako mu materii staje
>                   /Mądrość ludowa/
> Życzę wszystkim zaradności w zdobywaniu łóżek do ścielenia

No to ja z innej beczki, slowami Marka Twaina:

Spraw, aby kazdy dzien mial szanse stac sie najpiekniejszym
dniem Twojego zycia.

W nadchodzacym Nowym Roku, Wszystkim Rozmowcom
zycze wielu takich pieknych, usmiechnietych dni :)

Hanka

10. Data: 2009-12-31 15:40:08

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> [...]
> 2. Tak krawiec kraje jako mu materii staje
> /Mądrość ludowa/
>
> Życzę wszystkim zaradności w zdobywaniu łóżek do ścielenia

To i ja się dołączę do życzeń

Stalker, żeby dzisiaj było zawsze :-)

Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?
oxana, tony hawk, sender, jurek, ekati, tren R, aicha, aszheri
osobowość trolla - jakie ma źródła?
Hołk
Myślę, że Was zainteresuje temat