Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?

1. Data: 2009-12-31 10:34:43

Temat: Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?
Od: "Re dart" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taką potrzebę, żeby wrzucać do KFu po nicku i IP razem wziętych
albo wrzucać po nicku za wyjątkiem tych, które spod konkretnego IP.
Zdarza się czasem, że przypadkiem dwie osoby mają taki sam nick
i adres email, a tylko jedna z nich daje mi przyjemność.

Chciałem powiedzieć "a tylko jedna z nich jest idiotą",
albo łagodniej "a tylko jedna z nich zachowuje się jak
idiota", ale postanowiłem się powstrzymać.

2. Data: 2009-12-31 12:47:42

Temat: Re: Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Re dart pisze:
> [...]
> albo łagodniej "a tylko jedna z nich zachowuje się jak
> idiota", ale postanowiłem się powstrzymać.

komuś jebnąć ? ?

3. Data: 2010-01-01 00:50:02

Od: "oxana" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> komuś jebnąć ? ?

Tak, tej swojej małej big-mendzie z grzywką i fałszywym uśmieszkiem.

4. Data: 2010-01-04 23:31:46

Od: "Re dart" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Re dart" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> albo łagodniej "a tylko jedna z nich zachowuje się jak
> idiota", ale postanowiłem się powstrzymać.

To nikt nie pomoże ? Zdycham już ...

5. Data: 2010-01-04 23:43:06

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Re dart pisze:

> Użytkownik "Re dart" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> To nikt nie pomoże ? Zdycham już ...

pl.news.czytniki
Zapytaj tutaj, ja nie potrafię pomóc. Wiem, ze w jakimś czytniku można
kilować po referencjach, ale w jakim, Bóg raczy wiedzieć.

--

Paulinka

6. Data: 2010-01-04 23:44:18

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Wtedy to Tue, 5 Jan 2010 00:31:46 +0100, Re dart uderzył w te słowa:

> Użytkownik "Re dart" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> To nikt nie pomoże ? Zdycham już ...

40tude. Właśnie testuję - z dobrym skutkiem :)

--

tren R podszywka nie nadaje z neostrady

7. Data: 2010-01-05 01:36:53

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Sty, 00:44, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> tren R podszywka nie nadaje z neostrady

A tamta poprzednia wypowiedź, z pytaniem czy "komuś jebnąć" była też
Twoja czy tren R-a podszywki?

Pozdrawiam,
darr_d1

8. Data: 2010-01-05 01:48:39

Od: "R e d a r t" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wtedy to Tue, 5 Jan 2010 00:31:46 +0100, Re dart uderzył w te słowa:

> 40tude. Właśnie testuję - z dobrym skutkiem :)

Ty zawsze z adresów postaci adsl.tpnet.pl, czy na jakieś inne też zwrócić
uwagę ?

9. Data: 2010-01-05 01:52:19

Od: "Re dart" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

>A tamta poprzednia wypowiedź, z pytaniem czy "komuś jebnąć" była też
>Twoja czy tren R-a podszywki?

Wszystko, co do tej pory miało we właściwościach
to na mój gust podszywka ;) Czyli to o co pytasz - takze był Sender.
Ale co będzie za chwilę - trudno powiedzieć ;)

Trenera poznasz po tym, że jego wypowiedzi generalnie
nie są 'negatywnie oceniajace' a Sendera - są co najmniej silnie oceniajace,
a często negatywnie.

10. Data: 2010-01-05 02:08:34

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Sty, 02:52, "Re dart" <d...@w...pl> wrote:

> Wszystko, co do tej pory mia o we w a ciwo ciach
> to na m j gust podszywka ;) Czyli to o co pytasz - takze by Sender.
> Ale co b dzie za chwil - trudno powiedzie ;)
>
> Trenera poznasz po tym, e jego wypowiedzi generalnie
> nie s 'negatywnie oceniajace' a Sendera - s co najmniej silnie oceniajace,
> a cz sto negatywnie.

Nie bez powodu spytałem o to w taki sposób. Odnoszę czasem wrażenie,
że tren R reprezentuje swoim nickiem dwa odmienne style. Jeden z nich
jest jasny, rzeczowy i przystępny, drugi natomiast arogancki i
wulgarny. Wiem, że często jest to ten sam tren R czyli jedna i ta sama
osoba a nie śledzę ich nick-ów na tyle wnikliwie, aby sprawdzać każdą
wypowiedź z osobna. W sumie można w dość łatwy sposób sprawdzić czy
ten co napisał to jest "ten" czy ten drugi.

Pozdrawiam,
darr_d1

oxana, tony hawk, sender, jurek, ekati, tren R, aicha, aszheri
osobowość trolla - jakie ma źródła?
Hołk
Myślę, że Was zainteresuje temat
KRZYWEMU RYJOWI