Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?

11. Data: 2010-01-05 03:02:53

Temat: Re: Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?
Od: "Redart" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
news:1re7wnst3bb7c$.dlg@trenerowa.karma...
> Wtedy to Tue, 5 Jan 2010 00:31:46 +0100, Re dart uderzył w te słowa:

> 40tude. Właśnie testuję - z dobrym skutkiem :)

BTW. Czym Ty mu się tak naraziłeś ? Nie śledziłem ...

12. Data: 2010-01-05 07:01:50

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

darr_d1 pisze:

> A tamta poprzednia wypowiedź, z pytaniem czy "komuś jebnąć" była też
> Twoja czy tren R-a podszywki?
>
> Pozdrawiam,
> darr_d1

pierwsza jego, drugą powtórzyłem, gdybyś nie zakumał pierwszej ;-)

13. Data: 2010-01-05 07:04:09

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

darr_d1 pisze:

> Nie bez powodu spytałem o to w taki sposób. Odnoszę czasem wrażenie,
> że tren R reprezentuje swoim nickiem dwa odmienne style. Jeden z nich
> jest jasny, rzeczowy i przystępny, drugi natomiast arogancki i
> wulgarny. Wiem, że często jest to ten sam tren R czyli jedna i ta sama
> osoba a nie śledzę ich nick-ów na tyle wnikliwie, aby sprawdzać każdą
> wypowiedź z osobna. W sumie można w dość łatwy sposób sprawdzić czy
> ten co napisał to jest "ten" czy ten drugi.
>
> Pozdrawiam,
> darr_d1

jeden pisze bardziej wyraziście, a drugi mniej, jednak generalnie to
samo ;-)

14. Data: 2010-01-05 07:05:33

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Re dart pisze:

> Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Wszystko, co do tej pory miało we właściwościach
> to na mój gust podszywka ;) Czyli to o co pytasz - takze był Sender.
> Ale co będzie za chwilę - trudno powiedzieć ;)
>
> Trenera poznasz po tym, że jego wypowiedzi generalnie
> nie są 'negatywnie oceniajace' a Sendera - są co najmniej silnie
> oceniajace,
> a często negatywnie.

aleś się przyjebał tego sendera, musiał ci zostawić chyba niezła traumę ;-)

15. Data: 2010-01-05 07:13:04

Od: "tren R" <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> jeden pisze bardziej wyraziście, a drugi mniej, jednak generalnie to samo ;-)

Za jakiś czas nikt już nie będzie wiedział ilu anonimów tworzyło
tę postać wirtualną o nicku "tren R" i który jest bardziej prawdziwy
od prawdziwego, a który prawdziwszy.. :-)

16. Data: 2010-01-05 07:28:12

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie darr_d1 <d...@w...pl> tak oto plecie:

> [...]
> wypowiedź z osobna. W sumie można w dość łatwy sposób sprawdzić czy
> ten co napisał to jest "ten" czy ten drugi.

Można to poznać i bez sprawdzania IP/hosta.

Qra

17. Data: 2010-01-05 07:48:53

Od: "tren R" <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> Sam do tego doprowadziłeś, więc masz co chciałeś i twoi kurwa-kolesie ;-)
> Ender

No wybacz, ale ja nie podszywam się pod Marka s*Endera
(przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo), no!

"fpisójcie miasta"

18. Data: 2010-01-05 09:22:07

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 05-styczeń-10, gdy darr_d1 wymamrotał:

> A tamta poprzednia wypowiedź, z pytaniem czy "komuś jebnąć" była też
> Twoja czy tren R-a podszywki?
>
> Pozdrawiam,
> darr_d1

moja była :)
wystarczy sprawdzić IP, jeśli masz wątpliwości.

--

Jak PO wyrzuca członków i przyjmuje nowych
http://www.youtube.com/watch?v=-DK0uuE6ckg

19. Data: 2010-01-05 09:22:49

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 05-styczeń-10, gdy R e d a r t wymamrotał:

prawie zawsze. incydentalnie z innych.

--

Pimpek srympek

20. Data: 2010-01-05 09:23:59

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Trenera poznasz po tym, że jego wypowiedzi generalnie
> nie są 'negatywnie oceniajace' a Sendera - są co najmniej silnie oceniajace,

ale darra zaniepokoiło że chciałem komuś jebnąć.
tak bez oceny, nawet negatywnej :)))

--

sygnaturka zastępcza

oxana, tony hawk, sender, jurek, ekati, tren R, aicha, aszheri
osobowość trolla - jakie ma źródła?
Hołk
Myślę, że Was zainteresuje temat
KRZYWEMU RYJOWI