Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?

191. Data: 2010-01-06 21:50:40

Temat: Re: Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Edward Robak* z Nowej Huty poucza:
> Nieuprawnionym jest twierdzenie, że nieuprawnionym jest
> zapytanie "jaki jest cel czytelnej dyskusji". Aby orzekać o
> nieuprawnieniu trzeba mieć do tego uprawnienia. Nie masz
> takich uprawnień by orzekać co jest uprawnione a co
> nieuprawnione. Pytanie o cel wycinania podpisów jest jak
> najbardziej uprawnione bowiem wycinanie podpisów ma tylko
> jeden cel: ogłupianie. To narzędzie służące do prania mózgów. :)

Stalker dopytuje:

Czy mogę wiedzieć w takim razie kto Ciebie uprawnił do uprawniania? :-)

Stalker

192. Data: 2010-01-06 21:51:49

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ender <e...@n...net> tak oto plecie:

> Ciekawe dla czego miałbym odpowiedzieć na którekolwiek z twoich
> niepoważnych pytań, z zwłaszcza że w dodatku na niektóre odpowiadałem już
> po kilka razy?
> Czy naprawdę sadzisz, że siedzi we mnie jakaś świnia, która rozpaczliwie
> potrzebuje twojej akceptacji i powie ci wszystko nawet z nawiązką, żeby
> tylko móc z kimś popisać i ewentualnie się polubić?
> Jak szukasz wjazdu w modne tutaj 'układy' to złóż wniosek o przyjęcie u
> medea'y ;-)

Deklinacji też się naucz.

Qra

193. Data: 2010-01-06 21:52:10

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Nieudolnie droga Qro, a gdzie mój podpis?!

Uczę się dopiero.

Qra, zresztą po co podpis? wszyscy przecież wiemy, że Stalker jest a
Paulinka coś napisała

194. Data: 2010-01-06 21:54:00

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Stalker dodaje swoją niezgodną z opinią Edwarda Robaka opinię:
>
> Każdy na tej grupie dzięki specyficznym cechom grup dyskusyjnych jako
> takich i ich czytników w szczególności (drzewo postów oraz pole nadawca)
> będzie wiedział kto z kim aktualnie rozmawia i na jaki temat
>
> Stalker, czy mogę zaryzykować tezę, że każdy oprócz Edwarda Robaka, czy to
> już będzie szarpanie za jaja? :-)

Qra uspokaja:
Moje szarpania nie odczuwają.

Qra

195. Data: 2010-01-06 21:54:26

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Uczę się dopiero.
>
> Qra, zresztą po co podpis? wszyscy przecież wiemy, że Stalker jest a
> Paulinka coś napisała

Która Qra napisała, że Stalker jest z Paulinką? :-D

Stalker

196. Data: 2010-01-06 21:59:39

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Ciekawe dla czego miałbym odpowiedzieć na którekolwiek z twoich
> niepoważnych pytań, z zwłaszcza że w dodatku na niektóre odpowiadałem
> już po kilka razy?

Najwidoczniej nie odpowiadałeś pod swoim nickiem, bo Ender to bardzo
młody stworek.

> Czy naprawdę sadzisz, że siedzi we mnie jakaś świnia, która rozpaczliwie
> potrzebuje twojej akceptacji i powie ci wszystko nawet z nawiązką, żeby
> tylko móc z kimś popisać i ewentualnie się polubić?

Jeżeli dzięki mojej akceptacji masz mieć tutaj jakieś fory, to Ci na
samym wstępie seNdecznie współczuję :)

> Jak szukasz wjazdu w modne tutaj 'układy' to złóż wniosek o przyjęcie u
> medea'y ;-)

Jak Cię już ktoś polubi to działasz jak jeżozwierz, wyciągasz szpile i
atakujesz?

--

Paulinka

197. Data: 2010-01-06 22:01:57

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w wiadomości

> hahaha
> Przecież Qrka zacytowała Ciebie i zastosowala się do zalecenia
> by wycinać co zbędne ;DDD /Robakks/

Hahahah a ja nadal postuluję, żeby kierować się pamięcią i mądrością, a
nie tym co się wyrywkowo czyta. Dyskusja ZAWSZE stanowi całość.
Inteligentny człowiek potrafi tę całość ogarnąć.

--

Paulinka

198. Data: 2010-01-06 22:05:13

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Uczę się dopiero.
>
> Qra, zresztą po co podpis? wszyscy przecież wiemy, że Stalker jest a
> Paulinka coś napisała

No tak trener też jest, ja robię za stenotypistkę. Już się chowam za
swój kamyk.

--

Paulinka

199. Data: 2010-01-06 22:09:16

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> napisał

> [...]
> jaki temat
>
> Stalker, czy mogę zaryzykować tezę, że każdy oprócz Edwarda Robaka, czy to już

OK.
Zaraz pójdę spać, więc przed snem zaprezentuję protokół uzgodnień.
Uzgadniamy, że ja Edward Robak twierdzę iż wycinanie podpisów
spod cytatów na grupach dyskusyjnych SCI wpływa na degradację SCI.
Ty natomiast Stalkerze twierdzisz, że przyśpieszenie czytania uzyskuje
się poprzez mozolne wyszukiwanie w drzewie wątku informacji
o tym kto i co napisał.
Być może Twoja opinia jest samozaprzeczeniem, ale
to nie mój problem. ;)
dobranoc,
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

200. Data: 2010-01-06 22:13:45

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał

> Stalker dopytuje:
>
> Czy mogę wiedzieć w takim razie kto Ciebie uprawnił do uprawniania? :-)
>
> Stalker

ha! To bardzo dobre pytanie, bowiem "kto pyta nie błądzi" ;)
Ed
PS. Ja już swój CEL dyskusji osiągnąłem. A Ty? :-)

oxana, tony hawk, sender, jurek, ekati, tren R, aicha, aszheri
osobowość trolla - jakie ma źródła?
Hołk
Myślę, że Was zainteresuje temat
KRZYWEMU RYJOWI