Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?

201. Data: 2010-01-06 22:14:58

Temat: Re: Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Ekhm mam nadzieję, że nie ja, bo nigdy nie miałam takich intencji.

Ty przyszłaś tu po mnie, o ile mnie pamięć nie myli. :)

Ewa

202. Data: 2010-01-06 22:15:18

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No widzisz i wszystko już wiesz ;-)

Tak logiczna całość. Obraz faceta, który nawet pod osłoną nicku nie
potrafi napisać coś wprost, bo woli sie chronić za śmiesznymi gierkami.

> Nie interesują mnie twoje stany emocjonalne, myślałem, że chociaż tyle
> potrafisz wyczuć.

Po co zatem pytanie o świnię w moim odczuciu wobec Ciebie? To nie są
moje stany emocjonalne? Wyczuwam obornik, który jakiś świniopas powinien
wyrzucić. Jesteś chętny?

> Dobra, wieź się już lepiej za ten swój kalkulator, przynajmniej na nim
> nie napiszesz takich głupot.

Jakby u Ciebie nie liczyć na moim magicznym kalkulatorze, to mniej niż zero.

--

Paulinka

203. Data: 2010-01-06 22:17:13

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ty przyszłaś tu po mnie, o ile mnie pamięć nie myli. :)

Ja się doczołgałam za XL. To ja jestem tym źdźbłem w oku?

--

Paulinka

204. Data: 2010-01-06 22:17:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Jak szukasz wjazdu w modne tutaj 'układy' to złóż wniosek o przyjęcie u
> medea'y ;-)

Ciebie przyjmę jako honorowego członka (bez wniosku). Wchodzisz w to?

Ewa

205. Data: 2010-01-06 22:20:09

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Czy jesteś najpiękniejszą kobietą na świecie? Pewnie uważasz, że dla
> twoje męża tak.

OK, to pogadajmy jutro, bo teraz idę walczyć o swoje miejsce
najpiękniejszej na świecie. ;)

Ewa

206. Data: 2010-01-06 22:23:23

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Sty, 23:20, medea <e...@p...fm> wrote:

> OK, to pogadajmy jutro, bo teraz id walczy o swoje miejsce
> najpi kniejszej na wiecie. ;)
>
> Ewa

:DDDD
Ja najczęściej lubie o to miejsce walczyć po południu..
po obiedzie od 15.30 - 17.00 ;)
Miłego udowadniania kto tam rządzi ;))))
___
Iza

207. Data: 2010-01-06 22:32:50

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> O tej porze i tak nie ma szan dojść,
> ale pewnie już nawet nie dba o to ;-)

A Ender zawsze dochodzi punktualnie. No dobra plus minus 15 minut
spóźnienia, kiedy ona już wyprosiła drugiego pana :>

--

Paulinka

208. Data: 2010-01-06 22:33:45

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> OK.
> Zaraz pójdę spać, więc przed snem zaprezentuję protokół uzgodnień.

To tak jak ja :-)

> Uzgadniamy, że ja Edward Robak twierdzę iż wycinanie podpisów
> spod cytatów na grupach dyskusyjnych SCI wpływa na degradację SCI.

Natomiast ja Stalker uważam, że to jest pproblem o znaczeniu marginalnym
dla jakości grup dyskusyjnych, a podstawowym problemem jest "jakość"
użytkowników

> Ty natomiast Stalkerze twierdzisz, że przyśpieszenie czytania uzyskuje
> się poprzez mozolne wyszukiwanie w drzewie wątku informacji
> o tym kto i co napisał.

Nie do końca :-) Nasza różnica zdań wynika tutaj zapewne z podejścia do
wartości informacji na grupie. 95% informacji, wypowiedzi, będzie
nieinteresującyh, bezwartościowych, nie w temacie itp. itd. Nie będzie
ani sensu, ani potrzeby mozolnego przekopywania sie przez wątki w celu
znalezienia, kto i co. Wystarczy szybko rzucić okiem, żeby ocenić
wartość informacji. Twoja sugestia np. zostawiania podpisów zakłada
jednakową wysoką wartość wszystkich wypowiedzi, a tak naprawdę będzie
tylko zaśmiecać i tak już duży śmietnik.

Jeśli natomiast trafisz na wartościową treść, będzie warto zapewne
poświęcić trochę więcej czasu na odnalezienie autora itp. rzeczy (to
twoim zdaniem, bo ja nadal uważam, że odnalezienie tej informacji nie
jest specjalnie mozolne nawet bez podpisu w treści postu)

Stalker, nie jest samozaprzeczeniem :-)

209. Data: 2010-01-06 22:36:44

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Widać nie wszystko da się na kalkulatorze policzyć,
> ale skoro sama się do niego ograniczyłaś, to nie skomlij teraz,
> tylko ciesz się swoim ograniczeniem - z godnością ;-)

Raduję się niezmiernie, mam swoje IP na własność!
I nauczkę, że nie wszystko złoto, co się świeci.

--

Paulinka

210. Data: 2010-01-06 22:37:16

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Sty, 23:28, Ender <e...@n...net> wrote:

> O tej porze i tak nie ma szan dojść,
> ale pewnie już nawet nie dba o to ;-)
> ENder

Chciałbyś...hehe zazwyczaj jest 2:1 w jednej rozgrywce, rozumesz?
___
Iza

oxana, tony hawk, sender, jurek, ekati, tren R, aicha, aszheri
osobowość trolla - jakie ma źródła?
Hołk
Myślę, że Was zainteresuje temat
KRZYWEMU RYJOWI