Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?

91. Data: 2010-01-05 22:34:29

Temat: Re: Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Może je ktoś przyswoić...

Można przerobić na konfitury, wtedy trochę przetrzymają.

Ewa

92. Data: 2010-01-05 22:38:10

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy>
> A był to 05-styczeń-10, gdy Robakks wymamrotał:

> cóż po pytaniu, jak poprzedza je definicja kosmiczna? :)
> --
> sygnaturka tymczasowa

Edward Robak z Nowej Huty stwierdził:
Z pytania wynika, że komuś widocznie zależy na tym, by w Polsce
nie było grup SCI w Usenecie. :)
To się nadaje na podsumowanie naukowe:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
W Polsce nie ma SCI w Usenecie, bo komuś na tym zależy.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

93. Data: 2010-01-05 22:39:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 05 Jan 2010 23:34:29 +0100, medea napisał(a):

> Można przerobić na konfitury, wtedy trochę przetrzymają.

Można, ale po co przesładzać? - potem się z tego robi konserwatyzm
;-PPP

--

Ikselka.

94. Data: 2010-01-05 22:40:01

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Można przerobić na konfitury, wtedy trochę przetrzymają.
>
> Ewa

ale spirytus o wiele lepiej konserwuje:-)
Co roku wstawiam orzechy (młode) na ewentualne bóle żołądków (warto,
naprawdę warto mieć bolący brzuszek :-) ), wisienki- drylowane i
niedrylowane (oczywiście- silnie scukrzone), papryczkę- czuszki (dla
prawdziwych twardzieli:-) ) - także apteczkę mam zaopatrzoną nieźle:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

95. Data: 2010-01-05 22:44:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Jan 2010 23:40:01 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> niedrylowane (oczywiście- silnie scukrzone), papryczkę- czuszki (dla
> prawdziwych twardzieli:-) ) - także apteczkę mam zaopatrzoną nieźle:-)

Chirek, żebyś Ty mógł skosztować mojej ziołówki - angielskiej gorzkiej, na
wszelkie brzuszne niestrawności to eliksir! 20 minut od wypicia jest po
sprawie, a i dobre - tak przy okazji.
:-)

--

Ikselka. //jednemu "ogrodnikowi" wysłałam gotowa zaprawę, taka do
rozcieńczenia w wódce, chczesz tesz?

96. Data: 2010-01-05 22:55:34

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :-)
>
> --
>
> Ikselka. //jednemu "ogrodnikowi" wysłałam gotowa zaprawę, taka do
Jasne, dzięki- czemu nie- bardzo lubię eksperymentować. A właściwie to
bardziej by mi zależało na know-how. Mam nadzieję, że nie jest objęty
tajemnicą?:-).

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

97. Data: 2010-01-05 23:44:51

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> mnicha. Mnich miał świadomość, że odchodzi, ale wydawał się bardzo
> radosny. W końcu ktoś go zapytał o przyczynę tej radości: staję przed
> Panem. Cieszę się, że jedną z pierwszych nauk, jakie odebrałem od
> rodziców było, aby nigdy nie osądzać ludzi. I tego się trzymałem całe
> życie. A Jezus powiedział przecież, żeby nie sądzić nikogo- to i nas
> nie osądzą. Czegóż więc mam się bać? Opowiadał to mój wujek, ksiądz.
> Dodał, że to już było dość dawno temu, ale często sobie o tym
> przypomina, kiedy źle o kimś pomyśli. Pooceniaj, pooceniaj...

Jak to czytam, to widzę pomieszanie z poplątaniem. Naprawdę trudno nie
zdawać sobie sprawy, że oceniać ludzi nie tylko możemy, ale musimy (my,
gatunek ludzki), bo nie mamy innego wyjścia. No kogo nie spojrzysz, w jakiś
sposób go oceniasz. Jeśli ten się odezwie, wprowadzasz do oceny jego osoby
dodatkowe informacje i oceniasz ponownie. Jeśli ów nawiąże z Tobą
jakakolwiek relację, masz kolejne dane do zweryfikowania poprzedniej oceny i
sklecasz ocenę kolejną pełniejszą. Zawsze będziesz robił to na podstawie
wiedzy o jego czynach i wyglądu.
Żebyś nie wiem jak długo powtarzał, że umiesz oddzielić człowieka od czynów
jego - to i tak świadomie czy nie będziesz każdą osobę, na którą natkniesz
się w życiu, oceniał. Taka jest nasza natura. Gdybyś nie miał tej zdolności
oceny na postawie wyglądu i czynów - wylądowałbyś w wariatkowie, bo nie
sposób dla utrzymania własnej psychicznej równowagi nie zbadać danej
sytuacji w relacji z drugim człowiekiem. Zawsze.
Twój wujek ksiądz miał niewątpliwie rację, jeśli chciał przekazać Ci zasadę
NIEWYCIĄGANIA POCHOPNYCH WNIOSKÓW na podstawie niedostatecznej wiedzy o
drugim człowieku. "Nie osądzać" jest innym pojęciem niż "nie oceniać", choć
niektórzy te pojęcia mylą ze sobą w potocznej mowie na codzień. Osądzanie
pociąga za sobą wygłaszanie opinii i odpowiedzialność za skutki tej opinii.
I tu się zgadzam, że rozumny człowiek powinien powstrzymywać się od
publicznego wydawania opinii o kimś, o kim ma niedostateczną wiedzę lub nie
jest do tego społecznie uprawniony (nie jest sędzią, prokuratorem czy
rozjemcą).

--
Szęśliwego Nowego Roku
*michał*

98. Data: 2010-01-05 23:48:55

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> żeby oddzielnie rośli drzewo, a oddzielnie owoce? :)

Drzewo będą rośli odzielnie. :)

--
Szęśliwego Nowego Roku
*michał*

99. Data: 2010-01-05 23:51:14

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 06-styczeń-10, gdy michal wymamrotał:

> [...]
> publicznego wydawania opinii o kimś, o kim ma niedostateczną wiedzę lub nie
> jest do tego społecznie uprawniony (nie jest sędzią, prokuratorem czy

dzięki. nie chciało mi się tego wszystkiego pisać, mój dzielny sekretarzu!
:)

--

Co można zrobić z liści? Liściopusz. Marianna, lat 7.

100. Data: 2010-01-05 23:51:56

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> tylko dokąd one ten umysl pociągają?

Ku miłości do mądrości. Na przyklad.

--
Szęśliwego Nowego Roku
*michał*

oxana, tony hawk, sender, jurek, ekati, tren R, aicha, aszheri
osobowość trolla - jakie ma źródła?
Hołk
Myślę, że Was zainteresuje temat
KRZYWEMU RYJOWI