Hołk

1. Data: 2009-12-30 13:14:24

Temat: Hołk
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim grupowiczom, którzy w wątku "Na chamstwo trza być
przygotowanym..." wsparli mnie przy temacie o damskim bokserze - bardzo
dziękuję za życzliwość oraz treneRowi za dążenie do obiektywizmu w sprawie.
:)
Jestem solidnie podbudowany i postaram się tego nie spieprzyć.

michał

2. Data: 2009-12-30 13:48:36

Temat: Re: Hołk
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

Czołg! Nie jesteś na bieżąco :>

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

3. Data: 2009-12-30 14:28:21

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:
> Użytkownik "michal" napisał:

> Czołg! Nie jesteś na bieżąco :>

Musiałem coś ominąć.
Czołg grupie w grupie! :)

michał

4. Data: 2009-12-30 14:52:51

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Musiałem coś ominąć.
> Czołg grupie w grupie! :)

Widzę, że podszywek wziął się teraz za mnie - co przewidywałam, jak
widać, słusznie. Zatem informuję, że następnego eroty.... tfu!
autory...zowanego osobiście posta wypuszczę 4 stycznia - być może z nowej
maszyny :))), ale z tego samego IP
.
Bawcie się dobrze, robaczki, i tu na grupie, i na balangach, imprezkach,
balach, kuligach itepeitede!!! :)

--
Pozdrawiam - Aicha (i spadam do wiewiórek i dzięciołów)

5. Data: 2009-12-30 15:01:52

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-30 15:52, Aicha pisze:

> [...]
> widać, słusznie. Zatem informuję, że następnego eroty.... tfu!
> autory...zowanego osobiście posta wypuszczę 4 stycznia - być może z nowej

jest mocno przewidywalny pimpek ten :)

> Bawcie się dobrze, robaczki, i tu na grupie, i na balangach, imprezkach,
> balach, kuligach itepeitede!!! :)

i wicewersja królewno :)

6. Data: 2009-12-30 17:02:48

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja>

> [...]
> balach, kuligach itepeitede!!! :)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (i spadam do wiewiórek i dzięciołów)

Dzięki i nazwajem ;*
PS. prezent już dostałaś ;DDD
Ed

7. Data: 2009-12-30 19:26:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Dec 2009 14:14:24 +0100, michal napisał(a):

> Wszystkim grupowiczom, którzy w wątku "Na chamstwo trza być
> przygotowanym..." wsparli mnie przy temacie o damskim bokserze - bardzo
> dziękuję za życzliwość

No to chyba jednak niewielu :->
--

Ikselka.

8. Data: 2009-12-30 22:12:40

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> [...]
> autory...zowanego osobiście posta wypuszczę 4 stycznia - być może z
> nowej maszyny :))), ale z tego samego IP.

Ero... tfu! Zero zmartwień w Nowym Roku! :)

> Bawcie się dobrze, robaczki, i tu na grupie, i na balangach,
> imprezkach, balach, kuligach itepeitede!!! :)

Już ja się postaram z robaczkami. :)

michał

9. Data: 2009-12-30 22:15:29

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> No to chyba jednak niewielu :->

Dotąd naliczyłem minus 2. Nie jestem liderem. Nie wzięto mnie pod uwagę w
rozdzielniku.

michał

10. Data: 2010-01-04 08:03:12

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" napisał:

> Dzięki i nazwajem ;*
> PS. prezent już dostałaś ;DDD
> Ed

Gdzie? Ostatnio mocno wybiórczo czytam (nie, czytam to za wiele
powiedziane).

--
Pozdrawiam - Aicha (zła kobieta)

Myślę, że Was zainteresuje temat