Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?

181. Data: 2010-01-06 21:37:59

Temat: Re: Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Jeśli o to pytasz, to w jakim zakresie normalności, albo w ogóle w
> jakiej normalności chcesz o tym ze mną rozmawiać?
> Zastanów się lepiej o co pytasz, bo nie które pytania mogą dyskredytować
> cię jeszcze przed startem ;-)

Pytanie nr 1 jak długo aktywnie korzystasz z grup dyskusyjnych?
Pytanie nr 2 co dla Ciebie oznacza normalność?
Pytanie nr 3 dlaczego miałabym się czuć przez Ciebie zdyskredytowana?

--

Paulinka

182. Data: 2010-01-06 21:41:21

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Etam host, ważne są X-naglówki, które paradoksalnie superFK pewnego
> idioty pozwala ustalać dowolnie ;-)

Nie wiem, jestem prostą kobietą z kalkulatorem.

--

Paulinka

183. Data: 2010-01-06 21:42:21

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qra włącza się do dyskusji:
Się szybciej czyta!!!!!
i się nie kłóć, bo TAK!

[...]

Edward Robak* z Nowej Huty poucza:
Nieuprawnionym jest twierdzenie, że nieuprawnionym jest
zapytanie "jaki jest cel czytelnej dyskusji". Aby orzekać o
nieuprawnieniu trzeba mieć do tego uprawnienia. Nie masz
takich uprawnień by orzekać co jest uprawnione a co
nieuprawnione. Pytanie o cel wycinania podpisów jest jak
najbardziej uprawnione bowiem wycinanie podpisów ma tylko
jeden cel: ogłupianie. To narzędzie służące do prania mózgów. :)

184. Data: 2010-01-06 21:42:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No proszę, takie spostrzeżenie i to u kobiety?
> Dawno, bardzo dawno żadna mnie mile nie zaskoczyła.

Daje się zauważyć rozczarowanie płcią przeciwną, przyznaję. Może coś
więcej na ten temat byś napisał?

> A czy mogłabyś wymienić lub nazwać co jeszcze wypełnia ta grupę oprócz
> owych 'układów' i treści z nimi związanych lub kręcących się wokół nich?

To jest tylko szkielet, a cała reszta to mięso. ;)

> Ja przyszedłem tu z zewnątrz, wolny od jakichkolwiek sympatii, stąd
> właśnie moja reakcja na takie 'układy', choć nie tylko na nie, ale to
> już temat na inne błyskotliwe spostrzeżenie ;-)

Ja też przyszłam tu z zewnątrz. Co gorsza - spotkałam tu jedną
nieprzychylną mi osobę z innej grupy.

IMO - albo się relacji boisz, albo jesteś zbyt niecierpliwy i wywołujesz
burzę w szklance wody - zupełnie o nic. A teraz to już głupio się
wycofać - no bo jak to teraz zrobić, żeby wyjść z twarzą? Według mnie
nie brnij w to dalej, bo to nie ma sensu.
Chociaż może Ty z tych, którzy muszą walczyć, żeby istnieć.

Ewa

185. Data: 2010-01-06 21:43:46

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Myślisz, że Robak ma aż taką demencję, żeby nie spamiętać postów w
> przeciągu godziny?

Ale ja mu tylko ułatwiam systematyzację.

Qra

186. Data: 2010-01-06 21:44:51

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
>
> To jest tylko szkielet, a cała reszta to mięso. ;)

> Ja też przyszłam tu z zewnątrz. Co gorsza - spotkałam tu jedną

Ekhm mam nadzieję, że nie ja, bo nigdy nie miałam takich intencji.

--

Paulinka

187. Data: 2010-01-06 21:46:22

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Ale ja mu tylko ułatwiam systematyzację.

Nieudolnie droga Qro, a gdzie mój podpis?!

--

Paulinka

188. Data: 2010-01-06 21:46:55

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Robakks <r...@o...pl> tak oto plecie:

> [...]
> najbardziej uprawnione bowiem wycinanie podpisów ma tylko
> jeden cel: ogłupianie. To narzędzie służące do prania mózgów. :)

Pomiędzy "to" a "narzędzie" brakuje mi "uprawnione" albo "nieuprawnione".
Weź popraw, bo nie rozumiem.

Qra

189. Data: 2010-01-06 21:47:38

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Edward Robak* z Nowej Huty uściśla:
> Do dyskusji włączyła się sympatyczna Qra. To grupa publiczna
> i każdy może włączyć się gdy uzna, że warto. Co uzyskamy
> pozbawiając czytelników prawa by wiedzieć kto jest autorem
> których wypowiadzi i z kim ma się wspólne zdanie?

Stalker dodaje swoją niezgodną z opinią Edwarda Robaka opinię:

Każdy na tej grupie dzięki specyficznym cechom grup dyskusyjnych jako
takich i ich czytników w szczególności (drzewo postów oraz pole nadawca)
będzie wiedział kto z kim aktualnie rozmawia i na jaki temat

Stalker, czy mogę zaryzykować tezę, że każdy oprócz Edwarda Robaka, czy
to już będzie szarpanie za jaja? :-)

190. Data: 2010-01-06 21:47:53

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w wiadomości

> Myślisz, że Robak ma aż taką demencję, żeby nie spamiętać postów w przeciągu
godziny?
> --
> Paulinka

hahaha
Przecież Qrka zacytowała Ciebie i zastosowala się do zalecenia
by wycinać co zbędne ;DDD /Robakks/

oxana, tony hawk, sender, jurek, ekati, tren R, aicha, aszheri
osobowość trolla - jakie ma źródła?
Hołk
Myślę, że Was zainteresuje temat
KRZYWEMU RYJOWI