Emergencja a Robakks

1. Data: 2010-01-02 07:19:46

Temat: Emergencja a Robakks
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tymochowicz.net/2009/12/19/fin-de-siecle-czyl
i-koniec-epoki-%E2%80%9Epre-komunikacyjnej%E2%80%9C/
#IDComment50033377
/fragment/
> Rok 2010 ma wielką szansę, jeśli nie rozwiązać opisane problemy,
> to przynajmniej je nam mocniej uzmysłowić, a my mamy poniekąd
> obowiązek, spróbować chociaż jedno, zaproponować nową drogę,
> nową wizję człowieka Nowego Tysiąclecia.
> Mam nadzieję, że Solaris Gate i Solaris Generation będzie jedną
> z takich możliwości.
>
> Piotr Tymochowicz

źródło:
http://tymochowicz.net/2009/12/19/fin-de-siecle-czyl
i-koniec-epoki-%E2%80%9Epre-komunikacyjnej%E2%80%9C/

"Świat to Księga, którą czyta się wszystkimi zmysłami i umysłem"
"Świat jest bardzo rozgadany i wszystko mówi ze wszystkim"

Są 3 sWery osobowości: intelekt, uczucia i seks. Każda z tych sWer
ma swój język:
seks mówi chemią
uczucia mówią fizyką
intelekt mówi szyfrem - to informacja.
"Wiadomość to informacja na której skupia się świadomość"
"Wiadomość to informacja uświadomiona sobie"

"Język naturalny jest metajęzykiem dla wszelkich języków specjalizowanych."
"Język naturalny to nie tylko słowo pisane, ale także mówione i czynione."
"Nie ma takich słów, których nie dałoby się wyrazić za pomocą innych słów."

"Filozofia to zdolność świadomego podmiotu do nadawania nazw
i wyciągania uzasadnionych wniosków."

NAZWA
~~~~~~~~
JEST rzecz nazywana i ISTNIEJE nazwa rzeczy nazywanej.
Rzecz nazywana (desygnat) jest treścią, a nazwa jest formą.
Prawda to relacja pomiędzy nazwą, a rzeczą nazywaną.
Relacja zachodzi w świadomości.
Tożsamość to zgodność nazwy z rzeczą nazywaną.
Język mówiony jest matematyką. To algebra słowa.
Język mówiony to matematyka wielowymiarowa liczb mianowanych.

Nowomowa to słowa bez desygnatów, forma bez treści,
informacja bez sensu.

Bariery językowe znikają gdy programy tłumaczące (translatory)
w sposób jednoznaczny i zwrotny deszyfrują jedną mowę na inną
- zrozumiałą.
A=A
kartofel = ziemniak
acha!
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psp | apm
miłośnik mądrości i nie tylko :)

2. Data: 2010-01-02 07:45:57

Temat: Re: Emergencja a Robakks
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote in message

http://tymochowicz.net/2009/12/19/fin-de-siecle-czyl
i-koniec-epoki-%E2%80%9Epre-komunikacyjnej%E2%80%9C/
#IDComment50033377

> kartofel = ziemniak

Ziemniak = burak = ....... = ........ = n

3. Data: 2010-01-02 07:59:41

Od: "Krezus" <K...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

i-koniec-epoki-%E2%80%9Epre-komunikacyjnej%E2%80%9C/
#IDComment50033377

> Ziemniak = burak = ....... = ........ = n

burak > buraczek
100 buraczków > 1 burak
. . .
"W kupie siła" :)
Krezus

4. Data: 2010-01-02 08:48:57

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krezus" <K...@g...com> wrote in message
> [...]
http://tymochowicz.net/2009/12/19/fin-de-siecle-czyl
i-koniec-epoki-%E2%80%9Epre-komunikacyjnej%E2%80%9C/

Rozdrabniasz Kreutzusie buractwo. Lubisz bigosowanie?

5. Data: 2010-01-02 09:04:42

Od: "Krezus" <K...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Rozdrabniasz Kreutzusie buractwo. Lubisz bigosowanie?

"Świat to Księga, którą czyta się wszystkimi zmysłami i umysłem"
Właśnie przeczytałem co napisałeś. Lubisz mieć bigos w głowie?
_______
Mój Pan

6. Data: 2010-01-02 09:29:37

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> "Świat to Księga, którą czyta się wszystkimi zmysłami i umysłem"
> Właśnie przeczytałem co napisałeś. Lubisz mieć bigos w głowie?

Pusta głowa nie sprawia problemów. W głowie z bigosem każdy coś wyłowi.

7. Data: 2010-01-02 09:38:35

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Bariery językowe znikają gdy programy tłumaczące (translatory)
> w sposób jednoznaczny i zwrotny deszyfrują jedną mowę na inną

A co z metajęzykiem? Masz do niego translator?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

8. Data: 2010-01-02 11:40:14

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu>
> [...]

i-koniec-epoki-%E2%80%9Epre-komunikacyjnej%E2%80%9C/
#IDComment50033377

> A co z metajęzykiem? Masz do niego translator?

Dam Ci kilka przykładów Chironie na mowę języka naturalnego.
. . .
Księżyc rozmawia z oceanem: "choć do mnie"
a ocean odpowiada: "idę"
Efektem są pływy oceaniczne.
. . .
Słońce mówi do kwiata: "patrz na mnie"
a kwiat odpowiada: "patrzę"
Efektem jest rozkwitanie.
. . .
Ziemia mówi: "chodź po mnie"
a człowiek odpowada: "chodzę"
Efektem jest postawa wyprostowana.
. . .
Naprawdę chcesz porozmawiać o metajęzyku, którego się
nie tworzy - lecz odkrywa? :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

9. Data: 2010-01-02 12:02:28

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robakks napisał:
> Ziemia mówi: "chodź po mnie"
> a człowiek odpowada: "chodzę"

idę

> Efektem jest postawa wyprostowana.

to biegnę juz nie pasuje?

--
bla

10. Data: 2010-01-02 12:32:38

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>

> idę

> to biegnę juz nie pasuje?
> --
> bla

Podczas biegu bywa różnie z tą postawą wyprostowaną. Sprawdź.
. . .
W nagrodę opowiem Ci bajkę o facecie, który siedział przed
monitorem i pisał na klawiaturze bajkę o facecie, który siedział
przed monitorem i pisał na klawiaturze bajkę Bajka ta zaczynała się
od słów: siedział facet przed monitorem i pisał na klawiaturze bajkę o
facecie, który siedział przed monitorem i pisał na klawiaturze bajkę
o facecie, który siedział przed monitorem a jego ręce klikając po
klawiszkach wystukiwały bajkę na temat faceta, który siedział
przed monitorem i pisał na klawiaturze bajkę. Chcesz wiedzieć
co było dalej? :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

Witajcie w nowym roku!
Oficjalnie przepraszam Sendera za "anonima"
SYN
Wiesz że Tobie.....
Zyczenia