Oglądacie?

31. Data: 2015-11-15 11:53:45

Temat: Re: Oglądacie?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
W dniu 2015-11-14 o 23:23, Pszemol pisze:
> "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> wrote in message
>
> On z googla pisze, googiel nie optaszkowuje cytatów.

Optaszkowuje.
Specjalnie dla niego, kilka postów wyżej, sprawdziłem organoleptycznie i
testowego posta z googla puściłem na grupę (09.11.2015 15:16 w temacie
"Aborcja rocznego dziecka").
Widocznie nie zauważyłeś, bo wizualnie niczym się nie różnił i cytowanie
było jak najbardziej prawidłowe.

Wygląda na to że jak ludzie mają inne niż twoje urządzenia, to tylko twoje są jedynie
słuszne, wypad z Ikselką do Korei. Bo u niej demokracja to tylko ludowa, inni mają
milczeć wstosunku do jedynej prawdziwej prawdy.

32. Data: 2015-11-15 14:42:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Nov 2015 11:19:03 +0100, Kviat napisał(a):

> Czyli wiesz, więc tego typu konstrukcje językowe nie są ci obce, a mimo
> tego skłamałaś, że znalazłaś błąd w mojej wypowiedzi.

Ba tam błąd - BYK!
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

33. Data: 2015-11-15 14:55:16

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Wygląda na to że jak ludzie mają inne niż twoje urządzenia,
> to tylko twoje są jedynie słuszne, wypad z Ikselką do Korei.

Glob - to nie chodzi o słusznosć urządzeń - tym masz te
same urządzenia do dyspozycji co wszyscy inni...
Ty wybierasz aby ich nie skonfigurować sobie.
Ja nie umiem Ci pomóc, ale zapewniam Cię, że wszystkim
przeszkadza techniczna strona w sposóbie odpowiadania
i nieoznaczania cytatów. Jeśli Kviat wyciąga do Ciebie rękę
i chce Ci pomóc, czemu nie pozwolisz mu sobie pomóc??

34. Data: 2015-11-15 16:06:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"glob" <r...@g...com> wrote in message
> [...]

i nieoznaczania cytatów. Jeśli Kviat wyciąga do Ciebie rękę
i chce Ci pomóc, czemu nie pozwolisz mu sobie pomóc??

Ja wogóle nie wiem o czym wy piszecie, przecież kopiuje do kogo piszę, a z czytnika
to pokazuje pięć wątków, więc nawet nie pobiera tematów które sam napisałem. Jak
piszecie z komuterów to jest kochany 19 wiek, teraz ludzie są mobilni i tylko tu jest
tak, że albo ustawiacie kodowanie starochiński, to teraz znowu na furmance jedziecie
i to pod prąd, bo to jest jedyne forum, na który cały czas macie jakieś problemy.

Skąd biorą paliwo do działania "bojowi" ateiści?
Malowanie w piasku
Młody odważny człowiek
Kościół wielkim mecenasem
Kościół jako pasożytnicze, ale biznesowo skuteczne przedsiębiorstwo?