Ogłaszam wyniki sondy- wzrost!!!

1. Data: 2002-12-23 20:29:46

Temat: Re: Ogłaszam wyniki sondy- wzrost!!!
Od: "attena26" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:Xns92ED915DEBA77vanilla1@213.180.128.20...
> a ja takie cos uwazam za zasmiecanie grupy.
> co to ma wspolnego z uroda? kogo to za przeproszeniem interesuje?
> coz, tylko swoje zdanie wyrazilam...
> pozdrawiam
> vs
>
> --
> A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest,
psiakrew, a kto powie, ze nie, to go w
> morde!

Witkacy

a jednak kogoś to interesuje jak widać z sondy

:)

1. Data: 2002-12-24 09:52:49

Temat: Odp: Ogłaszam wyniki sondy- wzrost!!!
Od: "Ondraszek" <s...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Całkiem zabiegane przed swiętami 175 centymetrów pozdrawia grupowiczki i
grupowiczów
Ondraszek

1. Data: 2002-12-25 20:09:47

Od: "Kicinscy" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

I ja 180 cm- Katarzyna

1. Data: 2002-12-26 15:49:40

Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Troszke spozniony Byk z niebieskimi oczami, brazowymi wlosami i ze 172
centymetrami wzrostu sie zglasza;)

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2002-12-26 21:40:58

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

: Zrobiłam podsumowanko tych osób, które były tak miłe i udzieliły
informacji
: na temat swojego wzrostu.
: I wyszło mi tak:
:
: 188 - 1 osoba
: 177 - 2 osoby
: 176 - 2 osoby
: 175 - 3 osoby
: 174 - 2 osoby
: 171 - 1 osoba
: 170 - 4 osoby
: 168 - 2 osoby
: 165 - 4 osoby
: 164 - 2 osoby
: 163 - 2 osoby
: 162 - 2 osoby
: 158 - 2 osoby
: 156 - 1 osoba
: 154 - 1 osoba
: 151 - 1 osoba
:
: Tak więc wychodzi, że mamy na grupie równowagę pomiędzy wzrostem 170 a
165.
: No całkiem nieźle , zważywszy na fakt iż miałam wrażenie, że chyba więcej
: będzie tych wysokich:)))
: Jest ok.
:
: Pozdrawiam
: Magda
:
Witam po przerwie swiatecznej
nei bylo mnie zatem prosze o uwzglednienie MNIE 176 cm :-)
pozdrawiam
wysoka K.

1. Data: 2002-12-27 14:45:28

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

KaRoLa <c...@t...pl> wrote:
> [...]
> : 158 - 2 osoby
> : 156 - 1 osoba
> : 154 - 1 osoba
> : 151 - 1 osoba
> :
> : Tak więc wychodzi, że mamy na grupie równowagę pomiędzy wzrostem 170 a
> 165.
> : No całkiem nieźle , zważywszy na fakt iż miałam wrażenie, że chyba więcej
> : będzie tych wysokich:)))
> : Jest ok.
> :
> Witam po przerwie swiatecznej
> nei bylo mnie zatem prosze o uwzglednienie MNIE 176 cm :-)

I jeszcze ja - 173 cm.

megi

1. Data: 2002-12-28 14:57:33

Od: "Piotr 'olShaq' Olszewski" <o...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:au4gko$odi$1@topaz.icpnet.pl,
niejaki(a): Madziarka <m...@p...fm> napisał(a):
> [...]
>
> Tak więc wychodzi, że mamy na grupie równowagę pomiędzy wzrostem 170
> a 165. No całkiem nieźle , zważywszy na fakt iż miałam wrażenie, że

Nie powinnas dodawac kazdej osoby ktora sie zglosi, tylko poczekac, az
uzbiera sie 10 w kolejce ;-) No i przydalby sie podzial na mezczyzn i
kobiety... A w ogole to po co te statystyki? :-)

--
olShaq
____________________

1. Data: 2002-12-29 11:20:14

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Madziarka <m...@p...fm> napisał(a) w wiadomoœci

> Tak więc wychodzi, że mamy na grupie równowagę pomiędzy wzrostem
> 170 a 165.

Ja mam 185.

1. Data: 2003-01-01 23:30:02

Od: Kultura i Oświata <t...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Kvenmadur <k...@p...onet.pl> wrote:
> A co ze mn? - najwy?sz? grupowiczk?? :) (185)
> Nale?y mi si? jaka? nagroda, h?? ;)))
> Magda

uścisk prezesa ;)
pozdrawia 192cm i prosi o uwzglednienie w statystyce :)

--
SyGNAtorka zastepcza

1. Data: 2003-01-06 08:14:22

Od: Kruszynka <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Madziarka wrote:

> [...]
> 171 - 1 osoba
> 170 - 4 osoby
> 168 - 2 osoby
> 165 - 4 osoby
> 164 - 2 osoby
> 163 - 2 osoby
> 162 - 2 osoby
> 158 - 2 osoby
> 156 - 1 osoba
> 154 - 1 osoba
> 151 - 1 osoba
>
> Tak więc wychodzi, że mamy na grupie równowagę pomiędzy wzrostem 170 a 165.
> No całkiem nieźle , zważywszy na fakt iż miałam wrażenie, że chyba więcej

O rany, pospieszylam sie w watku o wzroscie. Mi wyszlo troche inaczej :-))
Kruszynka
169

Depilacja rak jeszcze raz
Pytanie do grupowiczek