Ogłoszenie

11. Data: 2012-11-03 21:35:42

Temat: Re: Ogłoszenie
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości
news:50958d91$0$1217$65785112@news.neostrada.pl...

> dzi, chyba znów sie czujesz jak samiec alfa ;))

Mów mi Parys:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

12. Data: 2012-11-03 21:36:07

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-11-03 22:29, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Szkoda. Typowałem Cię nawet po cichu na zwyciężczynię....oczywiście po
> wręczeniu mi odpowiedniego...no- tego- argumentu:-)

Tak się zupełnie nieprzypadkiem składa, iż z piekarnika wyciągłam (bo
miałam blisko) szarlotkę, czyli jabłkowe zwłoki w cieście kruchym. Do
tego z loda gała. Zapraszam.

qr.a cała ała
--
i takie tam

13. Data: 2012-11-03 21:37:57

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tak się zupełnie nieprzypadkiem składa, iż z piekarnika wyciągłam (bo
> miałam blisko) szarlotkę, czyli jabłkowe zwłoki w cieście kruchym. Do tego

No dziękuję- całkiem smaczne. Mogę jeszcze kawałek?
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

14. Data: 2012-11-03 21:38:18

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 3 listopada 2012 22:10:34 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Mam do przekazania złote jabłko. Otrzymałem polecenie, żeby je wręczyć
> najpiękniejszej uczestniczce psp. Czy są chętne? Wyłącznie poważne oferty
> przyjmuję w tym wątku

Żona ma...

Stalker, trzy skrzynki takich jabłek na strychu :-)

15. Data: 2012-11-03 21:43:48

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-11-03 22:33, obywatel ISKA uprzejmie donosi:

Się powinniście dobanglać, sukobeta

qr.a
--
Nie wszyscy wierzą, że kiedyś byłam młoda. Młoda byłam, piękna nie.
Urodę miałam zawsze nienachalną.

16. Data: 2012-11-03 21:45:59

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ok. Tyle, że dużo tu urodziwych pań. A jakiś...argument za Twoją urodą
> musi przemawiać, prawda?

Wszyscy wiedzą, że uroda jest proporcjonalna do głupoty.
Od idiotek to mi tu wymyślają na co dzień, więc jestem piękna jak diament.

17. Data: 2012-11-03 21:47:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Nov 2012 22:10:30 +0100, Chiron napisał(a):

> Mam do przekazania złote jabłko. Otrzymałem polecenie, żeby je wręczyć
> najpiękniejszej uczestniczce psp. Czy są chętne? Wyłącznie poważne oferty
> przyjmuję w tym wątku

Kiepsko biegam ;-PPP
http://pl.wikipedia.org/wiki/Atalanta

PS. Bo nie zakładam, aby chodziło Ci o ten inny mit - z jabłkiem niezgody,
w którym to micie trzy doskonale świadome blasku swej urody boginie szukały
jej dodatkowego potwierdzenia :-PPP
(by XL)

18. Data: 2012-11-03 21:48:28

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-11-03 22:37, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> No dziękuję- całkiem smaczne. Mogę jeszcze kawałek?
> :-)

Następny kawałek też chcesz z lodem?

qr.a
--
http://www.youtube.com/watch?v=CwPhw9xc2f8

19. Data: 2012-11-03 21:55:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Nov 2012 22:48:28 +0100, Qrczak napisał(a):

> Następny kawałek też chcesz z lodem?

Oj, zimno to zabrzmiało - Chirek, lód na szarlotce! Wszak je się lody!
(by XL)

20. Data: 2012-11-03 21:56:32

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 22:45, Stokrotka pisze:

> Wszyscy wiedzą, że uroda jest proporcjonalna do głupoty.
> Od idiotek to mi tu wymyślają na co dzień, więc jestem piękna jak
> diament.

Ale teraz trochę zbrzydłaś, bo nawet ortografia Ci nie zaszwankowała. :-D

Ewa

"We wsi wszyscy wszystko o wszystkich wiedzą"...
dla ciężarówki @pamięci
WALKA z siostrą
Dla Ikselci
Agata 25 lat, stawiam świeczkę dla ciebie Agato.