Ogłoszenie

31. Data: 2012-11-03 22:16:49

Temat: Re: Ogłoszenie
Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 23:12, Ikselka pisze:

> Nie wymiękaj, Stalkie - tylko w Twoim przypadku zazdrość mię zalewa, jakem
> XL :-)

dokładnie! ładna żona i pewno mądra, troje ślicznych dzieci
a do tego jeszcze mąż nieziemsko przystojny. niektórym
tosie wiedzie...

--
Jestę Aniołę mówię ci...

32. Data: 2012-11-03 22:17:26

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-11-03 23:12, obywatel Stalker uprzejmie donosi:

Podrzuć im trochi mięcha.

qr.a
--
a ja pirania

33. Data: 2012-11-03 22:17:32

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 23:11, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-11-03 23:01, obywatel medea uprzejmie donosi:

> Ba, Ty masz japko z tradycyjnego narzutu, więc nie narzekaj.

Ale z tego narzutu to wyrzuty sumienia powinnam mieć do końca świata i
może o jeden dzień dłużej, więc se ponarzekać mogie.

Ewa

34. Data: 2012-11-03 22:19:22

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 23:17, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-11-03 23:12, obywatel Stalker uprzejmie donosi:

> Podrzuć im trochi mięcha.

Jak podrzucam, to się do sufitu klei i nie sięgają...

Stalker

35. Data: 2012-11-03 22:20:38

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 23:16, ISKA pisze:

> dokładnie! ładna żona i pewno mądra, troje ślicznych dzieci
> a do tego jeszcze mąż nieziemsko przystojny. niektórym
> tosie wiedzie...

Mąż Stalkera? :)

36. Data: 2012-11-03 22:22:07

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 23:20, Aicha pisze:

> Mąż Stalkera? :)

A nie, to o mnie...

Stalker, skromnie

37. Data: 2012-11-03 22:23:31

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-11-03 23:19, obywatel Stalker uprzejmie donosi:

Może to za wysoko ko ko?

qr.a

38. Data: 2012-11-03 22:23:56

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dokładnie! ładna żona i pewno mądra, troje ślicznych dzieci
> a do tego jeszcze mąż nieziemsko przystojny. niektórym
> tosie wiedzie...

Musi być mądra co by ze mną wytrzymać...

Stalker, chociaż przystojność ma nieziemska również podobno tego nie
utrudnia ;-)

39. Data: 2012-11-03 22:25:51

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-11-03 23:17, obywatel medea uprzejmie donosi:

> Ale z tego narzutu to wyrzuty sumienia powinnam mieć do końca świata i
> może o jeden dzień dłużej, więc se ponarzekać mogie.

To zeżuj japko w wyrzucie i nie narzekaj.
Jak niektóre, których imienia nie wymieniam.

qr.a
--
w locie na wylocie

40. Data: 2012-11-03 22:26:03

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mąż Stalkera? :)

pliss :D

--
Jestę Aniołę mówię ci...

"We wsi wszyscy wszystko o wszystkich wiedzą"...
dla ciężarówki @pamięci
WALKA z siostrą
Dla Ikselci
Agata 25 lat, stawiam świeczkę dla ciebie Agato.