Ogłoszenie

61. Data: 2012-11-04 17:44:36

Temat: Re: Ogłoszenie
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Nov 2012 18:34:10 +0100, Ikselka napisał(a):

> No oczywiście "C" uciekło 3-)

Złe duchy grasują i kradną ;)

Pozdrawiam,
M.

62. Data: 2012-11-04 17:48:44

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

"tle" ucieklo

> Złe duchy grasują i kradną ;)

Niom.

63. Data: 2012-11-04 17:49:55

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Iska twierdzi, że ENERGII - że niby hirek to wampir energetyczny, czyli
> niby ma, a wysysa 333-D

Taki zachłanny? :) To już by mu się chyba, za przeproszeniem, ulewać
musiało :)

Pozdrawiam,
M.

64. Data: 2012-11-04 17:54:27

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-04 18:49, Fragile pisze:

> Taki zachłanny? :) To już by mu się chyba, za przeproszeniem, ulewać
> musiało :)
>

> Pozdrawiam,
> M.

no wiesz! moich energii do chirka weszłoby trzy
i jeszcze dwie ikselkowe. nie mylmy gabarytów
bo tu tylko ja go mam za wampa i mówie o sobie ;)

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

65. Data: 2012-11-04 17:55:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Nov 2012 18:49:55 +0100, Fragile napisał(a):

> Taki zachłanny? :) To już by mu się chyba, za przeproszeniem, ulewać
> musiało :)
>
> Pozdrawiam,
> M.

Zwłaszcza od Iski - gdyby zasysał :-)
(by XL)

66. Data: 2012-11-04 17:56:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 04 Nov 2012 18:54:27 +0100, ISKA napisał(a):

> no wiesz! moich energii do chirka weszłoby trzy
> i jeszcze dwie ikselkowe.

Nosz, własnie to napisałam!
:-D
(by XL)

67. Data: 2012-11-04 18:32:57

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wiesz! moich energii do chirka weszłoby trzy
> i jeszcze dwie ikselkowe. nie mylmy gabarytów
> bo tu tylko ja go mam za wampa i mówie o sobie ;)

Chyba jeszcze Ghost podziela Twoje zdanie ;)

A ja tylko ciekawam, czego Chirek może żądać w zamian za złote jabłko :)

Pozdrawiam,
M.

68. Data: 2012-11-04 18:35:39

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-04 19:32, Fragile pisze:

> Chyba jeszcze Ghost podziela Twoje zdanie ;)
>
> A ja tylko ciekawam, czego Chirek może żądać w zamian za złote jabłko :)
>
> Pozdrawiam,
> M.

krfi zmieszanej z energią, jak to wampir ;)

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

69. Data: 2012-11-04 19:10:35

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czegoś tam wam brak ;)

> A czego żądasz w zamian, czego jeszcze nie masz? :)

Hmm, bardzo poważnie rozpatruję Twoją kandydaturę. Owszem- zauważam, że
zamiast przebić ofertę Qrki (przypominam: 2 kawałki szarlotki i lody)-
kombinujesz, jak tu nic nie dać:-).
No cóż- skoro pytasz, czego mi brak: porównując swoją sytuację do Parysa-
to ja już mam najpiękniejszą kobietę na świecie za żonę. Tego więc nie
potrzebuję. Rozumu jednak choć trochę by mi się jeszcze przydało- jakoś tak
coraz bardziej czuję, że mi go ubywa- może przebywam w towarzystwie
"intelektualnych wampirów"- całkiem to być może. Moja firma obfituje w ludzi
nawet z dr przed nazwiskiem- calkiem możliwe, że mają je moim kosztem:-).
Jeśli chodzi o bogactwo- to chyba nikomu na świecie nie starcza pieniędzy-
więc i mnie też. No ale nie rozwiążesz moich problemów finansowych- nawet,
gdybyś mogłami wysłać dużą kwotę pieniędzy. Zapewne bym je szybko wydał- i
nadal był biedny.
No nie wiem- malkontent ze mnie. No ale w końcu to ty chcesz złote jabłko- w
takim razie zaproponuj coś:-)

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

70. Data: 2012-11-04 21:16:58

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Nov 2012 20:10:35 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> nadal był biedny.
> No nie wiem- malkontent ze mnie. No ale w końcu to ty chcesz złote jabłko- w

Ależ ja absolutnie nie zamierzam ubiegać się o złote jabłko :) O nie.
Po pierwsze nie czuję się wierną uczestniczką psp ;), a po drugie swoją
ziemską nagrodę już otrzymałam :) Ciekawa tylko byłam, czego następca
Parysa może żądać, skoro praktycznie wszystko ma? Bo czegoś przecież w
zamian za jabłko żądać musi, skoro pretenduje do roli następcy Parysa :)

Z czystej sympatii jednak zaproponować mogę zupę dyniową z imbirem, pierogi
z grzybami, sernik cytrynowy i aromatyczną kawę w miłym, w miarę 'rozumnym'
(skoro ubywa Ci rozumu ;) towarzystwie ;)

Pozdrawiam,
M.

"We wsi wszyscy wszystko o wszystkich wiedzą"...
dla ciężarówki @pamięci
WALKA z siostrą
Dla Ikselci
Agata 25 lat, stawiam świeczkę dla ciebie Agato.