Ogrody botaniczne, parki itp w Polsce i Europie

11. Data: 2006-06-25 15:00:55

Temat: Re: Ogrody botaniczne, parki itp w Polsce i Europie
Od: <@neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sądzę,że takim miejscem,które trzeba odwiedzić w związku z pobytem w
Hiszpanii jest Blanes /w okolicach Gerony-Costa Brava/.Jest tam ogród
kaktusów.Coś niesamowitego,kaktusy które u nas w doniczkach mają wielkość
mandarynki tam moż na na nich siadać/gdyby nie kolce/np.fotel
teściowej.Pozwoliłem sobie tam kupić zaszczepkę czarnego kaktusa-nigdy
wcześniej nie widziałem.Posmakowało im Polskie powietrze,bo w tej chwili mam
ich kilkanaście/bezkolcowe-pochodzą z Australii.
Użytkownik "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> napisał w
wiadomości news:e7apil$jpa$1@inews.gazeta.pl...