Ogrzewanie gazowe - koszta.

1. Data: 2002-12-12 09:21:28

Temat: Ogrzewanie gazowe - koszta.
Od: "Henry\(k\)" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Zastanawiam się nad odłączeniem centralnego w bloku (ostatnie piętro, są
powody i warunki na odłączenie) i zastosowanie w miejsce zwykłego junkersa
pieca gazowego dwufunkcyjnego.

Mieszkanie ma 64m2, jakie orientacyjnie są koszty ogrzania takiego
mieszkania?

Pozdrawiam.

--
Henry(k)

Uwaga: zabezpieczenie antyspamowe.
Z adresu usuń cyfrę 8.

1. Data: 2002-12-12 09:44:08

Temat: Re: Ogrzewanie gazowe - koszta.
Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A zgodzi sie spółdzielnia żebyś sie odłączył?
słyszałem że ktoś miał problemy bo powiedzieli że bedzie przejmował ciepło
od sasiednich mieszkać grzanych o ogólnego CO i nie wiadomo jak to rozliczać
:-)

1. Data: 2002-12-12 11:10:47

Od: "Henry\(k\)" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> słyszałem że ktoś miał problemy bo powiedzieli że bedzie przejmował ciepło
> od sasiednich mieszkać grzanych o ogólnego CO i nie wiadomo jak to

Też słyszałem. Na razie sytuacja u mnie jest taka napięta, że istnieje duże
prawdopodobieństwo możliwości odcięcia się od "dziada", tym bardziej że
technicznie nie ma problemów. Tylko chciałbym skalkulować, czy dalej walczyć
z firmą obsługującą piec centralnego czy założyć swoje i mieć wreszcie
ciepło.
Na razie miesięczny koszt centrala to 260PLN/mies przez cały rok za 15...17
stopni w mieszkaniu (mieszkanie szczelne, okna plastiki, podwójne drzwi
wejściowe także promieniuje jedynie przez ściany, a kalafiory trochę ciepłe
i non stop zapowietrzone, nie mam pojęcia co oni wyprawiają).

Pozdro.

1. Data: 2002-12-12 12:24:14

Od: "andrzej" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Henry(k)" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pieca gazowego dwufunkcyjnego.
>
> Mieszkanie ma 64m2, jakie orientacyjnie są koszty ogrzania takiego

-------
za 64m i aktualnie ogrzewanie do poziomu 22C w godz. 5-8 i 19-23 oraz "na
żądanie" razem z gotowaniem i ciepłą wodą 150-170/m-c. W przypadku większego
grzania (gotowania, mycia) w zimie max. ok. 200.
Poza okresem zimowym ok. 100-120/2m-ce.

Z odłączeniem od c.o. będzie chyba jednak problem nawet poprzez drogę sądową
(sieć c.o. stanowi dobro wspólne).
Pozdrowienia i życzenia sukcesów w walce z adm.
Andrzej

1. Data: 2002-12-12 12:24:45

Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciepło.
> Na razie miesięczny koszt centrala to 260PLN/mies przez cały rok za

o kur ... ale drogo. Mieszkam w domu i mam inną kubaturę ale już w ciemno
powiem że napewno ci sie opłaci.
k.

1. Data: 2002-12-12 13:10:56

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Dec 2002 12:10:47 +0100 I had a dream that Henry\(k\)
<h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>wejściowe także promieniuje jedynie przez ściany, a kalafiory trochę ciepłe
>i non stop zapowietrzone, nie mam pojęcia co oni wyprawiają).

Ja płącę (ryczałt) 98 zł miesięcznie przez cały rok, ale po sezonie grzewczym
liczę na duży zwrot! Ale bandycko płacisz...

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

Problem piec Beretta + centralne na gaz
Szafy, Meble kuchenne
Czy jest sens zadawac tu pytanie...
Drzwi August firmy PTZ